تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۶۵۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه اندیمشک خبر داد:
نصب تابلوهای تصاویر شهدای اندیمشک در معابر شهری
فرمانده سپاه اندیمشک گفت: علاوه بر نصب تابلوهای تصاویر شهدای مدافع حرم در اتوبان‌ها و خیابان‌های شهر، تابلوی شهدای فرمانده‌ گروهان نیز در مسیر یادمان شهدای گمنام‌ نصب شدند.

 احسان کریم‌پور در دیدار با هیأت امنای ستاد کنگره شهدای اندیمشک، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته وصیت‌نامه، زندگی‌نامه و تصاویر شهدای اندیمشک جمع آوری و برای اجرای برنامه‌های بعدی آرشیو شد.

وی با اشاره به نصب تابلو شهدای مدافع حرم در مسیر شهدای گمنام، افزود: علاوه بر نصب تابلوهای تصاویر شهدای مدافع حرم در اتوبان‌ها و خیابان‌های شهر، تابلوی شهدای فرمانده‌ گروهان نیز در مسیر یادمان شهدای گمنام‌ نصب شدند.

فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: در بحث شبکه‌های اجتماعی نیز با راه اندازی صفحاتی در پیام رسان‌های داخلی به معرفی شهدای اندیمشک به جوانان تلاش شده است.

دبیر کنگره سرداران و یک‌هزار شهید اندیمشک بیان کرد: دفتر کنگره شهدا در محل معراج شهدا اهواز نیز با امکانات مناسب برای ادامه فعالیت‌های کنگره دایر است و از افرادی که بنای همکاری دارند دعوت می‌شود تا در تکمیل جمع‌آوری اطلاعات شهدا کمک کنند.

کریم‌پور گفت: برای معرفی هرچه بیشتر مناطق عملیاتی و روزهای ماندگار اندیمشک در دفاع مقدس با دانشگاه آزاد اسلامی شهر رایزنی شده است‌.

وی عنوان کرد: برپایی موکب شهدای چهارم آذر، مشارکت در برپایی یادواره‌های شهدا، برگزاری مراسم چهارشنبه سیاه و یادواره شهدای انقلاب، مشارکت در برپایی مراسم جسر نادری، مشارکت در مراسم گرامیداشت چهارم آذر، دیدار با خانواده معزز شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های دفتر کنگره شهدای اندیمشک بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار