تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۶۵۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدون اخذ تضمین از اروپا باید برجام را پایان یافته بدانیم
بدون اخذ تضمین از اروپا باید برجام را پایان یافته بدانیمنماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با خروج آمریکا از برجام، ادامه اجرای آن بسیار دشوار به‌نظر می‌رسد و بدون اخذ تضمین‌ جدی از طرف‌های اروپایی باید برجام را پایان یافته بدانیم.

جواد کاظم‌نسب الباجی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خروج از برجام اظهار داشت: برجام تجربه‌ای دیگر برای ملت ایران و سایر کشورها بود که بار دیگر بدعهدی دولت آمریکا را ثابت کرد.

وی افزود: برجام نمونه‌‌‌ای از تلاش برای حل مسالمت‌آمیز منازعات جهانی بود که همه کشورهای جهان به استثنای رژیم‌ صهیونیستی از آن استقبال کردند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با خروج آمریکا از برجام، ادامه اجرای آن بسیار دشوار به‌نظر می‌رسد و بدون اخذ تضمین‌ جدی از طرف‌های اروپایی باید برجام را پایان یافته بدانیم.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش و انسجام ملی گفت: آمریکا و متحدانش قصد تضعیف ایران از راه جنگ روانی را دارند ولی همچون گذشته به اهداف خود نخواهند رسید.

کاظم‌نسب الباجی با اشاره به ضرورت تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: ارتقای کیفی و کمی تولید ملی زیرساخت اصلی اقتصاد است و در صورتی که مسئولان در این امر اهتمام بورزند، تحریم‌ها و تهدیدات خارجی ناکام می‌ماند.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور مورد هدف قرار گرفته است، افزود: مناطق مختلف کشور دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند که تقویت بخش خصوصی و تسهیل سرمایه‌گذاری در این زمینه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار