تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۶۵۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد فرماندار شوشتر به عدم ارائه پیشنهادات بانوان ادارات شهرستان برای ایجاد یک طرح جامع
خوزنیوز: فرماندار شوشتر گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی از طرف بانوان دستگاهها و ادارات شهرستان برای ایجاد یک طرح جامع در حوزه زنان ارائه نشده است.

به گزارش خوزنیوز از شوشتر، حسین پنبه دانه پور در نشست کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان شوشتر که با حضور سیده فرانک موسوی مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: این که جلسات امور بانوان فرمانداری شهرستان شوشتر همیشه با حضور همه اعضا تشکیل می شود نشان از پتانسیل و ظرفیت موجود در حوزه بانوان شهرستان است.

وی با اشاره به شرایط و بسترهای موجود در شهرستان افزود: شوشتر می تواند به عنوان یک شهر پیشگام در ریل گذاری تصمیمات دولت موفق باشد.

فرماندار شوشتر اذعان داشت: همه بانوان حاضر در جلسه مستعد این هستند که برنامه ها و سیاست گذاری های دولت را به نحو احسن بتوانند انجام دهند.

وی با انتقاد از اینکه برای ایجاد یک طرح جامع که در جلسات قبل عنوان شد تاکنون هیچ پیشنهادی از طرف بانوان دستگاهها و ادارات شهرستان داده نشده تصریح کرد: در صدد هستیم برای چند جبهه کاری که بانوان توانایی و استعداد آن را دارند برنامه سند توسعه و طرح جامع ایجاد کنیم. 

این مقام مسوول از تلاش ها و فعالیت های بانوان در حوزه های مدیریتی شهرستان یاد کرد و گفت: از برنامه های دولت تدبیر و امید برای بانوان، استفاده فکری در راس هرم های اداری است که بر این اساس قطعاً می توانیم از خط فکری و خط مشی متمرکز و بسیار آرام بانوان در تمام امور جامعه و مدیریت شهری استفاده کنیم. 

 پنبه دانه پور در پایان ضمن اینکه قول داد تمام مصوبات این جلسه کمیته امور بانوان شهرستان را به ادارات ابلاغ و پیگیر آنها باشد خاطر نشان کرد: امید است که بتوانیم جایگاه و مقام خط فکری زنان را متعادل با پیشرفت روز جامعه کنیم.
خبرنگار: مریم جلودارپور
:
:
:
آخرین اخبار