تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۶۵۴۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور کارشناسان بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
بازدید از وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان هندیجان
خوزنیوز: با حضور کارشناسان معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از روند آبرسانی به روستاهای شهرستان هندیجان بازدید بعمل آمد.

به گزارش خوزنیوز؛ علیداد کیانی اظهار کرد: در این بازدید از چاه های زیدون که تامین کننده آب روستاهای شهرستان هندیجان است بازدید بعمل آمد.

معاونت نظارت بر بهرره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ادامه داد: با توجه به فرسودگی خط انتقال 85 کیلومتری زیدون تا هندیجان و همچنین بحث تداوم خشکسالی و کمبود آب در شهرستان هندیجان به منظور تدوین راهکارهای افزایش تولید و انتقال آب این بازدید بعمل آمد.

وی از تهیه گزارش جامع از وضعیت آبرسانی به روستاهای هندیجان خبر داد و گفت: کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بررسی ومشاهده وضعیت آبرسانی به روستاهای هندیجان و پس از بررسی و برگزاری جلسه در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصمیم گیری های لازم را خواهند گرفت.

 کیانی بیان کرد: در این بازدید از نقاط فرسوده تاسیسات آبرسانی روستایی و شهری هندیجان نیز بازدید بعمل آمد. این در حالی است که پیمایش خط انتقال 85 کیلومتری، بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ چم خلف عیسی، سد آسک، آب شیرین کن آبفا شهری هندیجان و ایستگاه پمپاژ در حال ساخت سازمان آب و برق در محدوده 20 کیلومتری ماهشهر به هندیجان نیز از دیگر برنامه های این بازدید بود.
:
:
:
آخرین اخبار