تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۶۵۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت کاری دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان
در بخشنامه‌ای ساعت اداری دانشگاه آزاد اسلامی به واحدها و مراکز آموزشی تابع این دانشگاه برای ایام ماه مبارک رمضان ابلاغ شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عبدالرسول پور عباس در بخشنامه‌ای شرایط ساعت کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را به روسای واحدهای مرکز استان (دبیران هیات امنا)، واحدهای جامع مستقل، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه به استناد مصوبه دویست و پنجاه و دومین جلسه مورخ 97/2/19 هیات رئیسه محترم دانشگاه، پایان ساعت کار روزانه کارکنان در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 7:30 تا 14:30 اعلام شده است.

همچنین در صورت لزوم به حضور کارکنان بعد از پایان وقت اداری از ساعت 14:30 لغایت 16:00 به عنوان اضافه کار محسوب خواهد شد و مازاد بر آن اضافه کار محاسبه نخواهد شد.

در بخش دیگری از این بخشنامه آمده است چنانچه بر اساس برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته، ساعات برگزاری کلاس‌های درسی و ایام امتحانات در ایام ماه مبارک رمضان بعد از ساعت 16:00 قرار گرفته باشد، فعالیت واحدها و مراکز آموزشی پس از این ساعت بلامانع است. (در این صورت از ساعت 14:30 به بعد برای کارکنانی که ملزم به حضور در واحد هستند، اضافه کار محاسبه خواهد شد.)

گفتنی است با توجه به تنوع آب و هوای و شرایط اقلیمی، تصمیم گیری نسبت به چگونگی ساعت کاری کارکنان در سایر استان‌ها و واحدهای تابعه بر عهده شورای دانشگاه استان مربوط گذاشته شده است.
:
:
:
آخرین اخبار