تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۶۵۴۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از یک دبیرستان 16 کلاسه دخترانه در آبادان
دبیرستان دخترانه 16 کلاسه نمونه دولتی آبادان که توسط خیرین بنیاد فرهنگی مصلی نژاد ساخته شده روز سه شنبه با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش در امور عمرانی نوسازی مدارس و مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

مسئول نوسازی مدارس آبادان و خرمشهر سه شنبه در حاشیه این مراسم گفت: دبیرستان دخترانه نمونه دولتی 16کلاسه مهرگان توسط خیرین مدرسه ساز بنیاد فرهنگی مصلی نژاد با زیربنای سه هزار و 700 متر مربع در زمینی به وسعت 10 هزارمتر مربع و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرشاد محمد زاده گفت: این دبیرستان دارای ساختمان آموزشی به وسعت 2 هزار و 800 مترمربع، سالن ورزشی 800 متر مربع و محوطه سازی، 16 باب کلاس درس، سایت رایانه ای، آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه و سالن اجتماعات می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان نیز با بیان اینکه شهرستان آبادان 12 باب مدرسه نیاز دارد، گفت: آبادان برای دوره متوسطه به ویژه فنی و حرفه ای و کار و دانش حداقل به چهار مدرسه و در سایر مقاطع دوره اول متوسطه و ابتدایی شهر و روستا به هشت مدرسه نیاز دارد.

اعظم قاسم زاده بسترسازی برای رشد و تعلیم و تربیت دانش آموزان را مهم خواند و گفت: هر چه که برای رشد تعلیم و تربیت دانش آموزان فراهم شود قطعا در آینده جامعه ای توسعه یافته و انسان های فرهیخته تری خواهیم داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار