تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۶۵۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کشور خبر داد:
وجود ۶۵۱ هزار خیر مدرسه ساز در داخل و خارج از کشور
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کشور گفت: در زمان حاضر ۶۵۱ هزار خیر مدرسه ساز در داخل و خارج از کشور داریم.

محمد رضا حافظی در آئین افتتاح دبیرستان دخترانه ۱۶ کلاسه مهرگان ۲ افزود: داشتن آموزش و پرورش موفق برای هر کشور سبب موفقیت آن کشور در تمامی زمینه ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و غیره می شود و خلاف آن نیز جز محرومیت چیزی در پی نخواد داشت.

وی اظهار کرد: مصلی نژاد واقعیت زندگی را خوب درک کرده و در حیات خود کار خیر می کند و چه خیری بهتر از اینکه در زمینه آموزشی فعالیت های خیراندیشانه انجام می دهد که خود سرمنشا کارهای دیگر است.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری به من گفتند کاری که تو در انقلاب اسلامی آغاز کردی پدیده مبارکی است، تصریح کرد: در زمان حاضر ۶۵۱ هزار خیر مدرسه ساز در داخل و خارج از کشور داریم که از این تعداد ۶۵۰ هزار نفرشان در داخل کشور و یک هزار نفرشان در خارج از کشور هستند.

حافظی گفت: خیرانی داریم که دانش آموز هستند و با قلک ۲۰۰ تومانی تا ۱۵ هزار تومانی در امر مدرسه سازی فعالیت دارند، برخی از این دانش آموزان در تهران مدرسه «مهرورزان کوچک» را تأسیس کردند.

وی افزود: برخی از دانش آموزان با میخ و فلز قلک هایشان را پر کردند اما من اعلام کردم که همین قلک ها از کمک های میلیاردی نیز با ارزش ترند زیرا یک دانش آموز تمام دارایی های خود را ارائه کرده است.

به گفته وی، در دین مقدس اسلام فضیلت دانش بسیار بالاتر از نماز و زیارت خانه خدا است و این  فضیلت به طور قطع متوجه زندگی خیران مدرسه ساز است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار