تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۶۵۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:
کشف نزدیک به 160 کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف مقدار 159 کیلو 750 گرم موادمخدر در بازرسی از 3 دستگاه خودرو سواری و دستگیری 3 سوداگر مرگ خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "حیدر عباس زاده" اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر اینکه 3 قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی قصد انتقال محموله ای به وسیله خودرو سبک و تیزرو از شرق کشور به استان خوزستان را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان بهبهان قرار گرفت.

وی افزود: یک تیم مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان بهبهان و یگان امداد وارد عمل شدند و 3 دستگاه خودرو سواری متعلق به این قاچاقچیان را در محور ورودی استان، شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این 3 دستگاه خودرو مقدار 40 کیلو و 500گرم مرفین و84 کیلو و850 گرم حشیش و34کیلو و 400 گرم تریاک که در خودروها به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی مواد افیونی و تحویل آنها به مراجع قضائی، گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برابرقانون بشدت مبارزه وبرخوردمی کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
:
:
:
آخرین اخبار