تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۶۵۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کودکان و نوجوانان خوزستانی در مسابقه سرود رضوی شرکت می‌کنند
خوزنیوز: کودکان و نوجوانان خوزستانی با انتشار فراخوان مسابقه «سرود رضوی» از سوی کانون پرورش فکری به‌عنوان مسئول کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، در این رویداد فرهنگی شرکت می‌کنند.

به گزارش خوزنیوز؛ این مسابقه با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان استان خوزستان با تشکیل گروه و ساخت سرود ارادت خود را به امام مهربانی ابراز می‌کنند.

شرکت‌کنندگان خوزستانی در دو گروه سنی 7 تا 13 سال و 14 تا 18 سال تا 15 خرداد 1397 با استفاده از موسیقی زنده، ابزار، صداسازها رسانه‌های دیگر مانند نور، جلوه‌های ویژه، نمایش و استفاده از شیوه‌های تلفیقی و اشعار متناسب با سیره رضوی و موضوع جشنواره در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 15 خرداد 1397 می‌توانند آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون در 30 شهر استان خوزستان تحویل دهند.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.
:
:
:
آخرین اخبار