تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۶۵۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر نظارت طرح های عمرانی مناطق نفتخیز جنوب:
اختصاص 100 میلیارد ریال برای ساخت ۳ مدرسه در اهواز
مدیر نظارت طرح های عمرانی مناطق نفتخیز جنوب گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت سه مدرسه در مسکن مهر دو هزار واحدی نفت اهواز اختصاص یافت.

محسن امیریان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه دوره اول متوسطه شهدای صنعت نفت اظهار کرد: همه مسئولان برای مجتمع مسکن مهر دو هزار واحدی نفت اهواز زحمت کشیدند ولی از مسکن و شهرسازی تقاضا داریم که کار را تسریع و همچنین با بررسی های کارشناسی قیمت حداقلی زمین را تعیین و اسناد اراضی را به همکاران تحویل دهند تا متقاضیان خرید خانه در این مجتمع هرچه سریع تر تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: از استاندار خوزستان تقاضا داریم با کمک کرده تا پروژه مسکن مهر دو هزار واحدی نفت اهواز هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

امیریان با اشاره به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت برای ساخت مدارس، یادآور شد: بر اساس تعهداتی که داریم باید ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت سه مدرسه در این مجتمع هزینه کنیم ،البته برای ساخت مسجد هم اعتبار کمکی خواهیم داشت.

مدیر نظارت طرح های عمرانی مناطق نفتخیر جنوب اضافه کرد: ساخت سه مدرسه، یک مسجد و یک سالن ورزشی هدیه ای از سوی صنعت نفت به مردم است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار