تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۶۵۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خوزستان:
استفاده از ظرفیت اقوام در خوزستان یک ضرورت است
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان گفت:استفاده از ظرفیت اقوام مختلف برای تقویت زیرساخت های دفاعی ،امنیتی و فرهنگی در خوزستان یک ضرورت است که در حوزه اجتماعی باید دنبال شود.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور روز چهارشنبه در حاشیه معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شوش افزود:خوزستان دارای ظرفیت های بسیاری است که می توان از این ظرفیت ها برای توسعه استان با کمک اقوام مختلف بهره گرفت.

وی بیان داشت: سپاه پاسداران به نوبه خود در حوزه فرهنگی برنامه های مختلف و گسترده ای را در خوزستان در دست اجرا دارد که این برنامه ها با بهره گیری از ظرفیت اقوام در دست اجراست.

وی همچنین به تشریح مهمترین برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوزستان پرداخت و گفت: ادامه روند آموزش نیروهای بسیج ، توسعه آموزش ها و نوآوری در بخش آموزش و محرومیت زدایی از جمله اولویت های این نهاد در خوزستان است.

شاهوارپور به تلاش نیروهای بسیجی در محرومیت زدایی از مناطق دور افتاده و سخت گذر این استان نیز اشاره کرد و گفت: در کنار محرومیت زدایی از تهدید دشمن در حوزه های مختلف فرهنگی غافل نشده و هوشیارانه عمل می کنیم.

فرمانده سپاه خوزستان رصد فعالیت ها ، اقدامات و توطئه های دشمنان به منظور خنثی سازی آنها را مهم و همراه با اشراف کامل اطلاعاتی دانست و گفت: بسیاری از توطئه ها علیه نظام اسلامی با هوشیاری و رصد فعالیت های دشمنان خنثی شده است.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر برخی فرماندهان عالی رتبه نظامی به خوزستان بیان داشت: برنامه های در دست اجرا در سپاه خوزستان مکمل اقداماتی است که در سایر دستگاه ها و نهادها در راستای اهداف نظام اسلامی در حال پیگیری و اجراست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار