تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۶۵۴۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات کشتی آبادان، هیات برتر سال 96 شد
در ارزیابی سالانه اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان، هیات کشتی این شهرستان به عنوان هیات نمونه انتخاب شد.

در آیین تجلیل از هیات‌های برتر ورزشی شهرستان آبادان در سال 96 که بعدازظهر روز چهارشنبه درمحل اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان برگزار شد، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان از تلاش شبانه روزی هیات های ورزشی در راستای اعتلای ورزش و جذب ورزشکاران تشکر و قدر‌دانی کرد.‌ ‌

 در این نشست، با بررسی و ارزیابی عملکرد هیات ورزشی آبادان، هیات کشتی آبادان به‌عنوان هیات برتر سال 96 معرفی شد.

علی رضایی در این مراسم گفت: در هفته آینده، جلسات هدف‌گذاری به منظور تدوین و برنامه‌ریزی تقویم ورزشی و آموزشی سال 97 هیات های ورزشی شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.‌

وی عنوان کرد: هیات‌ها شهرستان در چند بخش همگانی و قهرمانی مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این بین هیات‌های ورزشی برتر معرفی شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرتان آبادان تصریح کرد: در بحث آموزش، هیات ورزش‌های همگانی حائز رتبه برتر شد و هیات ژیمناستیک در بخش توسعه ورزشکاران ساماندهی شده برترین هیات شناخته شد.

رضایی در پایان یادآور شد: هیات‌های پرورش اندام و بسکتبال و انجمن‌های ورزشی در بحث فرهنگی و توسعه که شامل افزایش ورزشکاران دارای بیمه ورزشی بوده است، تقدیر شدند.

میزبانی از اردوهای مختلف ملی و منطقه، برگزاری مسابقات ورزشی و جذب استعداد از شاخص‌های انتخاب هیات کشتی به عنوان هیات برتر شهرستان بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار