تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۶۵۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبریک مدیرعامل بانک شهر به‌ مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
تبریک مدیرعامل بانک شهر به‌ مناسبت حلول ماه مبارک رمضانمدیرعامل بانک شهر در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و از این ماه به عنوان فرصتی برای تحکیم پیوندهای انسانی و گسترش همبستگی و همدلی مسلمانان یاد کرد.

مدیرعامل بانک شهر در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و از این ماه به عنوان فرصتی برای تحکیم پیوندهای انسانی و گسترش همبستگی و همدلی مسلمانان یاد کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اینکه ،" رمضان زمانی مبارک برای شناسایی و پاسداشت ارزش های الهی و معنوی است" حلول این ماه را تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر پورزرندی به شرح زیر است:

به نام خدای نور و روشنایی
سلام بر رمضان ماه رحمت و برکت و معنویت 

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه تابش آیات نورانی قرآن بر قلب مومنان و عاشقان و فرصت ناب نیایش به درگاه آفریدگار، تهنیت و تبریک اینجانب را پذیرا باشید.

رمضان زمانی مبارک برای شناسایی و پاسداشت ارزش های الهی و معنوی و هنگامی نیک برای پیوندی دوباره با جان و دل و روشنایی و آگاهی است. 

امیدوارم در این ماه پربرکت، با یاری جستن از معنویت و فراگیری از کتاب آسمانی قرآن و سنت پیامبر اسلام(ص) و حضور در ضیافت الهی ماه رمضان، بتوانیم بیش از پیش در مسیر تحکیم پیوندهای انسانی و معنوی در راستای انسجام ملی و گسترش همبستگی و همدلی مسلمانان گام برداریم.

برای همه مومنان روزه دار و شیفتگان پاکی و راستی که این ماه را گرامی می دارند از آفریدگار بزرگ، موفقیت بیش از پیش ، سربلندی ایران و عزت روزافزون مسلمان و پایداری جهان اسلام را مسألت دارم.

حسین محمد پورزرندی
مدیرعامل بانک شهر
برچسب ها: بانک شهر
:
:
:
آخرین اخبار