تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۶۵۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم اهواز جنایات ضدبشری صهیونیست ها را محکوم کردند
مردم روزه دار اهواز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ، با برپایی راهپیمایی خودجوش ، ضمن اعلام همبستگی و حمایت از مبارزات مردم مظلوم و مقاوم فلسطین ، جنایات وحشیانه و ضدبشری صهیونیست های غاصب در فلسطین را به شدت محکوم کردند.

هزاران نفر از مردم مومن اهواز در این راهپیمایی که از مصلای نماز جمعه شروع و تا چهارراه آبادان ادامه داشت ضمن سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر امریکا ، نفرت و انزجار خود را از جنایات بی حد و حصر اشغالگران قدس اعلام کرده و سکوت و بی تفاوتی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ظلم و جنایت صهیونیست ها را شرم آور خواندند.

راهپیمایان سکوت سازمان های بین المللی حقوق بشر در برابر جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین را تقبیح کرده و خواستار توقف این جنایات وحشیانه و ضدبشری نظامیان صهیونیست شدند.

مردم اهواز همچنین با سردادن شعارهای ضدامریکایی ، انتقال سفارت امریکا به قدس به دستور رئیس جمهوری این کشور را حمایت آشکار و بی پرده از اشغالگری 70ساله صهیونیست ها خوانده و آن را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین بر ادامه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت عملی از محور مقاومت و انتفاضه مردم فلسطین تاکید کرده و تنها راه نابودی غده سرطانی اسرائیل ، را اتحاد و همبستگی ملت ها و دولت های اسلامی و مبارزه مسلحانه خواندند.

امروز مراسم راهپیمایی در بسیاری از شهرهای ایران اسلامی و برخی کشورهای جهان ، در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست های اشغالگر وکودک کش برگزار شد.

جمعه هفته آخر ماه مبارک رمضان نیز راهپیمایی روز جهانی قدس در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی در حمایت از قدس شریف و مردم مسلمان و مبارز فلسطین برگزار می شود.

در جریان راهپیمایی و اعتراض مردم فلسطین و غزه در روز 'نکبت' ، سالروز تشکیل رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی و تاکید بر حق بازگشت مردم فلسطین به سرزمین مادری خود ، تاکنون 70نفر که در میان آنان شماری زن و کودک هستند بر اثر شلیک مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از سه هزار نفر نیز مجروح شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار