تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۶۵۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه مجلس:
خرداد ماه بخشودگی وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان کلید می خورد
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اجرای بخشودگی وام های زیر ۱۰۰ میلیون خبرداد.

هادی قوامی با اشاره به قانون بودجه در خصوص وام های زیر 100 میلیون تومان، اظهار داشت: آیین نامه اجرایی بخشودگی وام های زیر 100 میلیون تومان در حال تدوین است و با ابلاغ آن از سوی بانک مرکزی به بانک ها، به مرحله اجرا می رسد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: برای بخشودگی وام های زیر 100 میلیون تومان، اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان برای بانک مرکزی در نظر گرفته شده است که بلافاصه با ابلاغ بانک مرکزی  بخشودگی اجرایی می شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه بخشودگی وام های بانک ملت نیز اجرا می شود، بیان داشت: امسال علاوه بر بانک های کشاورزی، تجارت، ملی، صادرات، رفاه و کارگران، بانک ملت نیز بودجه برای بخشش وام های زیر 100 میلیون تومان دریافت می کند. 

این نماینده مجلس با تاکید براینکه وام های زیر 100میلیون بدون پرداخت سود و جریمه تسویه می شود، گفت: سود بانک ها از محل اعتبار 5 هزار میلیارد تومان پرداخت می شود و با پرداخت اصل وام می توان تسویه کرد.

قوامی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه بخشودگی وام های زیر 100 میلیون تومان تا خرداد ابلاغ می شود، اظهار داشت: تا کنون 560 هزار پرونده تسویه و حداقل 1500 میلیارد تومان سود بخشیده شده است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بیش از 5 هزار میلیارد تومان منابع بانکی به بانک ها برگشته است، یعنی پیش از دو برابر سودی که بخشیده شده است به منابع بانکی برگشته است.
:
:
:
آخرین اخبار