تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۶۵۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت بدمینتون آبادان خبر داد:
استعدادیابی دانش آموزان آبادانی در رشته بدمینتون
رئیس هیئت بدمینتون آبادان از استعدادیابی دانش آموزان آبادانی در رشته بدمینتون خبر داد.

محمود نواصر اظهار کرد: تعامل و ارتباط بیشتر هیئت بدمینتون آبادان با اداره آموزش و پرورش این شهر، ما را در ساختن آینده‌ای درخشان برای ورزش این منطقه یاری می‌کند. 

وی با بیان اینکه استعدادیابی در ورزش مدارس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده، گفت: با نگاه مثبت و ویژه نسبت به شناسایی استعدادهای ورزشی در درون مدارس می‌توان قهرمانان مختلف ملی را به ورزش استان و کشور معرفی کرد.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان با تاکید بر اینکه ارتباط با آموزش و پرورش یک اصل مهم در استعدادیابی ورزشی است، بیان کرد: باید با همکاری و پیوندی که با این نهاد به ‌وجود می‌آوریم بتوانیم استعدادهای موجود را به ورزش حرفه‌ای هدایت کنیم.

نواصر عنوان کرد: آشنایی دانش آموزان با محیط‌های ورزشی رشته بدمینتون و افزایش آمادگی آنان و همچنین بالا بردن احساس مشارکت نوجوانان و جوانان برای حضور در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی جزء برنامه‌های هیئت بدمینتون آبادان است.

وی افزود: در این استعدادیابی، دانش آموزان شناسایی شده به مربیان تیم‌های ورزشی معرفی شدند تا با پرورش استعدادها در مسیر حرفه‌ای و قهرمانی قرار گیرند.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان بیان کرد: مردم این منطقه در ورزش بدمینتون استعداد ویژه و منحصر به فردی دارند که تمرکز برای تقویت بیشتر این ورزش در مدارس منجر به گسترش هر چه بهتر ابعاد حرفه‌ای این رشته خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار