تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۶۵۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
199 تن مواد غذایی در بازار آبادان توزیع می شود
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان اشاره کرد و گفت : 199تن مواد غذایی مورد نیاز و ضروری شهروندان در این ماه در بازار آبادان توزیع می شود.

امیرحمزه بزرگی نیا شنبه اظهار کرد : با هماهنگی انجام شده 100 تن مرغ منجمد، سه تن گوشت منجمد، 20 تن شکر، چهار تن تخم مرغ، هشت تن برنج هندی، 88 تن برنج تایلندی در فروشگاه های معتبر شهرستان آبادان در حال توزیع است.

وی افزود:بنا بر اعلام اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ممتاز 130 هزار ریال و هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک نیز 110 هزار ریال است.

بزرگی نیا به اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در شهرستان آبادان اشاره کرد و بیان داشت:این طرح با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در حال اجرا است و 6 گشت‌ نظارتی، بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی‌ها، تالارها و رستوران‌ها، سوپر مارکت‌ها و مراکز عرضه میوه و تره بار را برعهده دارند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان با اشاره به اینکه بازرسان از ساعت هشت صبح کار بازرسی خود از واحدهای صنفی آغاز می کنند، خاطرنشان کرد: این روند تا ساعت 20 ادامه دارد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند که بلافاصله به موضوع رسیدگی می شود. 

وی افزود: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در آبادان ادامه خواهد داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار