تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۶۵۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان مشخص شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نشست با هیات رییسه جدید انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: ارتقای فنی و ارتقای انسانی ـ اخلاقی تئاتر ٢ اصل مهم برای رشد و تعالی این هنر هستند. 

محمد جوروند با ابراز خرسندی از برگزاری موفق انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خوزستان خاطرنشان کرد: در ترکیب جدید هیات رییسه انجمن سه نفر از شهرستان‌ها و ٢ نفر از مرکز استان انتخاب شدند. این تقسیم‌بندی فراوانی سلامت انتخابات و وجه عادلانه آن را نشان می‌دهد. 

وی افزود: همدلی و احترام رکن بسیار مهم در تحقق رشد است و امیدوارم هیات رییسه جدید انجمن هنرهای نمایشی با همدلی و تفاهم گامی در راستای تعالی هنر تئاتر بردارد. 

جوروند ابراز امیدواری کرد: هیات رییسه جدید در تصمیمات خود ٢ شاخص مهم را مد نظر قرار دهد. این ٢ شاخص یکی ارتقای فنی تئاتر و دیگری ارتقای انسانی و اخلاقی آن. تنها در گرو این دو اصل می‌توان رشد و تعالی را در حوزه نمایش تحقق ببخشیم. 

در انتخابات هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان محمد یاقوت‌پور، ساسان شکوریان، حمید سالاروند، عبدالحمید نعناکار و بهزاد خیرالهی به عنوان اعضای اصلی هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان انتخاب شدند. 

همچنین رییس، نایب رییس و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی خوزستان معرفی شدند. اعضای هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان پس از برگزاری اولین نشست مشورتی خود محمد یاقوت‌پور را به عنوان رییس این انجمن انتخاب کردند. 

در این نشست ساسان شکوریان به عنوان نایب رییس و عبدالمحمد نعناکار به عنوان خرانه‌دار این انجمن و حمید سالاروند و بهزاد خیرالهی را به عنوان دو عضو ثابت هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان معرفی شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار