تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۶۵۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان آب و برق خوزستان:
در سه چهار سال گذشته اعتباری برای لایروبی کارون تخصیص نیافته است
معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: در طول سه چهار سال گذشته تاکنون اعتباری برای لایروبی رودخانه کارون تخصیص داده نشده است. 

مصطفی شبه اظهار کرد: در طول سه چهار سال گذشته تا کنون اعتباری برای لایروبی رودخانه کارون تخصیص داده نشده است. ردیف اعتباری لایروبی رودخانه کارون حذف نشده است اما در این زمینه تخصیصی نیز داده نشده است.

وی افزود: متاسفانه با توجه به این‌که پولی برای پرداخت در دولت وجود ندارد، شاهد آن هستیم که تخصیصی نیز برای اعتبار مورد نیاز برای لایروبی رودخانه کارون انجام نمی‌گیرد تا بتوان در رودخانه کارون اقدامات لازم را انجام داد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: برخی از طرح‌هایی که در کارون انجام می‌شود با استفاده از اعتبارات داخلی استان است. اجرای این طرح به منابع استان و تخصیص‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد، وابسته است.

شبه بیان کرد: پروژه‌هایی با اولویت‌بندی برای اجرا در رودخانه کارون وجود دارد که مطالعات آن‌ها نیز انجام شده است و هر چه اعتبار برای رودخانه کارون تخصیص داده شود، می‌توانیم این پروژه‌ها را در کارون اجرایی کنیم. به محض این‌که منابع لازم تخصیص داده شود ما می‌توانیم نسبت به اجرای پروژه‌ها در این رودخانه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: پیگیر آن هستیم تا اعتبار مورد نیاز برای لایروبی رودخانه کارون تخصیص داده شود تا شاهد لایروبی و اجرای پروژه‌های مورد نظر در این رودخانه باشیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
1
همه اعتبارا رفته برای انتقال آّب
:
:
:
آخرین اخبار