تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۶۵۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات اجرایی سه جاده روستایی در خوزستان
مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی سه راه روستایی در استان خبر داد.

پویا دشتی‌زاده اظهار کرد:راه روستایی امام زاده احمد اندیمشک به طول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: این راه روستایی علاوه بر تسهیل در ارتباط روستاییان منطقه، تردد زوار به مکان زیارتی و گردشگران به مکانهای سیاحتی را نیز سهولت می بخشد.

دشتی زاده ادامه داد: با بهره برداری از این مسیر بیش از 1100 خانوار از راه روستایی ایمن برخوردار خواهند شد.

مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به جاده گرگر – گمبزون ماهشهر اظهار کرد: این محور یکی از محورهای پرتردد روستایی شهرستان ماهشهر و استان است که عملیات اصلاح، بهسازی و روکش آسفالت آن آغاز شده است.

وی طول مسیر این جاده روستایی را 24 کیلومتر اعلام کرد و گفت: با تکمیل این پروژه علاوه بر مسیر دسترسی شادگان به رامشیر بیش از 780 خانوار روستایی از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

دشتی زاده اظهار کرد: عملیات بهسازی روکش آسفالت فاز سوم این مسیر با طول 9 کیلومتر و اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون در حال انجام روکش آسفالت است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه بهسازی و آسفالت آنتنی های بخش غزانیه اهواز نیز آغاز شده است.

مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این راه روستایی 40 کیلومتر طول دارد که در قالب 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در روستاهای بخش غزانیه کلانشهر اهواز انجام می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار