تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۶۵۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیحات خون میرزایی درباره فعالیت هم‌زمان به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز و مدیرکل شیلات خوزستان
توضیحات خون میرزایی درباره فعالیت هم‌زمان به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز و مدیرکل شیلات خوزستانخون میرزایی در گفت‌وگو با فارس درباره فعالیت هم‌زمان به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز و مدیرکل شیلات خوزستان توضیحاتی ارائه داد.

نحوه اداره هم‌زمان فرمانداری اهواز به‌عنوان یکی از استراتژیک‌ترین شهرهای ایران و اداره کل شیلات خوزستان به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت شیلات کشور یکی از سوالات مهمی‌ است که درباره مدیریت نبی الله خون میرزایی مطرح است، وی در پاسخ به فارس در این باره که چگونه این دو نهاد را اداره می‌کنید، می‌گوید: در مورد مسائل کاری‌ام فرصت ندارم سوالات شما را جواب بدهم ولی همان‌طور که می‌دانید در فرمانداری سرپرست و در شیلات مدیرکل هستم.

خون‌میرزایی در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت هم‌زمان در شیلات و فرمانداری خللی در کارش ایجاده کرده است یا خیر، عنوان می‌کند: آن چیزی که در حد توانم بوده وقت گذاشته‌ام و در روزهای تعطیلی، پنجشنبه و جمعه هم سر کار هستم.

سرپرست فرمانداری اهواز و مدیرکل شیلات خوزستان می‌افزاید: اینکه در این مدت در کار خودم موفق بوده‌ام یا خیر، سوالی است که استاندار خوزستان و رئیس سازمان شیلات به‌عنوان روسای من در فرمانداری و اداره‌کل شیلات باید درباره آن نظر دهند.

وی درباره خبر استعفایش از سرپرستی فرمانداری اهواز و رد شدن آن در استانداری خوزستان بیان می‌کند: ان‌شاءالله بعداً در این باره صحبت می‌کنم.

معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس گفته بود که درباره تعیین تکلیف فرماندار اهواز تذکرات لازم به استانداری خوزستان داده شده و از آنها خواسته‌ایم که به سرعت این موضوع را مشخص کنند چرا که سرپرست اختیارات محدودی دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار