تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۶۵۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزش و پرورش ناحیه :
دانش آموز تنبیه شده در اهواز مورد دلجویی قرار گرفت
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز گفت: دانش آموز اهوازی که در یکی از مدارس این ناحیه با برخورد نامتعارف مدیر مدرسه مواجه شده بود ، مورد دلجویی قرار گرفت.

فاضل خمیسی سه شنبه بیان کرد: دیروز خدمت خانواده دانش آموزی که مدتی پیش مورد تنبیه مدیر مدرسه قرار گرفته بود رسیدم و از دانش آموز و خانواده اش دلجویی کردم.

وی گفت: مادر دانش آموز بیان می کند که سایر دانش آموزان شاهد تنبیه دختر وی توسط مدیر مدرسه بودند و بر اساس گفته سایر دانش آموزان مدیر مدرسه این دانش آموز را مجبور به بالا نگه داشتن یک پای خود کرده در حالی که دانش آموز دچار مشکل حرکتی بوده است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز ادامه داد: مدیر این مدرسه علت این برخورد را نه ابراز شادمانی دانش آموز به خاطربارندگی، بلکه به خاطر شوخی نامناسب وی با دوستانش در حیاط مدرسه عنوان کرد .

خمیسی اظهار داشت: این دانش آموز دچار مشکل حرکتی است که هزینه عمل و تهیه کفش مخصوص این بیماری را برای دانش آموز با رضایت مادر وی تقبل کردیم.

در روزهای گذشته خبری در فضای مجازی دست بدست شد که حاکی بود اخیرا یک دانش آموز که در پی بارندگی در حیاط مدرسه اقدام به ابراز شادمانی کرده ، مورد توبیخ مدیر مدرسه قرار گرفته است. 

پیش از این در هفته های گذشته ، کوتاه کردن موی دختر دانش آموزر دبستانی در یک مدرسه در آبادان توسط مربی پرورشی مدرسه خبرساز شده بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار