تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۶۵۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفت محموله کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هفت محموله کالای قاچاق در ایست و بازرسی پل زال در اندیمشک کشف و ضبط شد.

سرهنگ حیدر عباس زاده روز چهارشنبه افزود: ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل دقیق خودروهای عبوری 2 کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند که در در بازرسی از آنها تعداد 2 هزار و 742 کارتن بطری شیشه ای و 900 کارتن ظرف شیشه ای فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

وی افزود:در این خصوص 2 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین از کشف 14 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ایست و بازرسی پل زال اندیمشک خبر داد و گفت :ماموران ایست و بازرسی پل زال با کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری پنج دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، پنج محموله رینگ آلومینیومی خودرو، اسباب بازی، ابزار فلزی کابینت و لوازم تحریر فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ عباس زاده ارزش کالاهای کشف شده را 14 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:در این خصوص پنج متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصاد شبانه روز با قاطعیت ادامه دارد.

هوشیاری ماموران انتظامی در ایست و بازرسی پل زال اندیمشک باعث کشف و توقیف محموله های کالای قاچاق در طول شبانه روز در این گلوگاه استراتژیک خوزستان شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار