تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۶۵۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چگونه نسل جوان با واقعه بزرگ آزادسازی خرمشهر آشنا می‌شوند؟
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اعلام برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر بر لزوم  آشنایی نسل جوان جامعه با این واقعه بزرگ تأکید کرد.

عبدالرضا فرجیان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد، یک رویداد بزرگ حماسی و تاریخی برای ملت ایران و بحق که یک جشن ملی است.

وی افزود: فتح خرمشهر انعکاس جهانی داشت و شورای عالی انقلاب فرهنگی بحق سوم خرداد را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران نامگذاری کرده‌ است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان جامعه با این واقعه بزرگ تصریح کرد: شایسته است دستگاه‌های اداری و به خصوص بخش‌های فرهنگی ادارات به‌ گونه‌ای عمل کنند که مردم و نسل جدید بتوانند با اهداف برنامه‌های این مناسبت ارتباط هرچه بیشتری پیدا کنند و به‌ واسطه این ارتباط، با فرهنگ ایثار و شهادت بهتر آشنا شوند. 

فرجیان در خصوص برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: برنامه‌های سوم خرداد شامل ادای احترام به ساحت مقدس حماسه‌سازان آزادسازی خرمشهر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه در محل موزه هنرهای معاصر اهواز و بنیاد شهرستان‌ها، گل‌باران قبور مطهر شهدا و تجلیل از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
با خراب موندنش بعد بیست سال ایطوری آشنا میشن
شما خودشو نگران نکن ولک
:
:
:
آخرین اخبار