تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۶۵۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان شد:
لزوم تسریع در توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روند توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه بازدید کرد.

لزوم تسریع در توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه

به گزارش خوزنیوز؛ قباد ناصری که در این بازدید از سوی مدیر خدمات و رییس روابط عمومی همراهی می شد ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در خصوص توسعه استادیوم گفت: با توجه به زمان اندکی که تا شروع رقابت های لیگ برتر وجود دارد باید با تلاش شبانه روزی این پروژه به پیش برود و برای انجام بازی های خانگی تیم نفت مسجدسلیمان و حضور پرشور هواداران این تیم مهیا شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص انجام این پروژه اظهار داشت: این طرح شامل احداث جایگاه جدید تماشاچیان در ضلع غربی و زیر اسکوربرد به ظرفیت 2000 نفر می باشد که کلیه آهن آلات مورد نیاز جهت احداث سازه فولادی از تولید کنندگان داخلی تهیه و با استفاده از تجهیزات ، ماشین الات و نیروی انسانی شرکت در حال انجام می باشد.

ناصری افزود: بطور هم زمان عملیات اصلاح چمن بازی و شستشوی زهکش ها به همراه رنگ آمیزی قسمت های مختلف استادیوم توسط پرسنل بخش های مختلف با جدیت در حال انجام است.

لزوم تسریع در توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه

وی در خصوص وضعیت روشنایی و توانایی انجام بازی در شب گفت : سیستم روشنایی اجرا شده برای این استادیوم از استاندارد های AFC و فدراسیون ایران فرا تر است و از این نظر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات افزایش ظرفیت تماشاچیان ، استاندارد لازم و مورد نظر AFC و فدراسیون تأمین می شود تا نخستین استادیوم فوتبال ایران و خاورمیانه با شروع فصل بعدی رقابت های لیگ برتر کشور پذیرای خیل مشتاقان و هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جهت همراهی تیم محبوبشان باشد.
:
:
:
آخرین اخبار