تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۶۵۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات:
دهکده تیراندازی خوزستان قابلیت برگزاری رویدادهای بین‌المللی را دارد
در حال حاضر 60 هکتار زمین برای احداث این دهکده که قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را هم دارد، در نظر گرفته شده است.
رییس هیات تیراندازی خوزستان با اشاره به فراهم شدن شرایط لازم برای ساخت دهکده تفریحی ورزشی تیراندازی در اهواز، گفت: در حال حاضر 60 هکتار زمین برای احداث این دهکده که قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را هم دارد، در نظر گرفته شده است. 

سید سالار محمدنیا درباره وضعیت تیراندازی استان، اظهار کرد: در سال 96 فعالیت‌ چشمگیری در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و عمرانی داشتیم که در زمینه عمرانی می‌توان به ساخت و افتتاح سایت آموزشی هیات تیراندازی استان اشاره کرد که بسیار مجهز است و با همت آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان و با تلاش دست اندرکاران هیات آماده شد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی هیات استان، مجهز نبودن سالن تیراندازی قدس اهواز به سیبل‌‌های استاندارد بود؛ این سالن دارای سیبل‌های دستی و سنتی بود که همین باعث کاهش رکورد تیراندازان استان شده بود. پس از بازدید آقای حیدری از سالن این مشکل حل و هفته آینده سیبل‌های دیجیتال در سالن نصب خواهند شد. برای نصب سیبل‌های دیجیتال 288 میلیون تومان هزینه شد که تمام وسایل و تجهیزات مورد نظر با استفاده از کالاهای ایرانی تهیه شده‌اند. همچنین با تغییرات ایجاد شده، این سالن استاندارد و آماده برگزاری مسابقات کشوری است.

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: مشکل دیگر تیراندازی خوزستان، عدم وجود سالنی برای رشته اهداف‌پروازی بود که آقای حیدری دستور داد که هر چه سریعتر مشکل زمین برای فعال کردن این رشته نیز برطرف شود. با فعال شدن این رشته و باتوجه به استعدادهای خوبی که در استان داریم، می‌توانیم در کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به احداث یک دهکده تفریحی ورزشی تیراندازی در اهواز، گفت: افتتاح و ساخت این دهکده تاثیر بسیاری در رشد و توسعه تیراندازی خوزستان و کشور خواهد داشت. با راه‌اندازی این مجموعه، خوزستان به قطب تیراندازی کشور تبدیل خواهد شد. ساخت این دهکده با نظارت آقای حیدری در حال پیگیری است و تاکنون 60 هکتار زمین برای این مجموعه اختصاص پیدا کرده است. این دهکده قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را هم دارد.

محمدنیا عنوان کرد: خدا را شکر در حال حاضر خوزستان وضعیت خوبی در رشته تیراندازی دارد و رشد ورزشکاران استان کاملا مشهود است. البته جای کار بسیاری وجود دارد. اکنون یک ملی‌پوش داریم که با فراهم شدن شرایط لازم، می‌توانیم نفرات بیشتری را به تیم‌ملی معرفی کنیم. باتوجه به این‌که تیراندازان استان واقعا با انگیزه و با پشتکار بسیار کار می کنند، این مهم دست یافتنی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار