تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۶۶۰۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیری: نمی‌گذاریم روسای هیات‌های ورزشی فرصت‌سوزی کنند
نصیری: نمی‌گذاریم روسای هیات‌های ورزشی فرصت‌سوزی کنندمعاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که تا پایان تیرماه مجامع انتخاب روسای چهار هیات استان برگزار خواهد شد، گفت: نمی‌گذاریم افرادی که به عنوان رییس هیات مشغول به فعالیت شوند، فرصت‌سوزی کنند، بلکه باید کار خود را مسوولانه، متعهدانه و با برنامه انجام دهند. 

ابراهیم نصیری در خصوص برگزاری مجامع انتخاب رییس هیات‌های دوچرخه‌سواری، کونگ‌فو، رزمی و تنیس‌روی‌میز که چندین ماه است با سرپرست اداره می‌‌شوند، اظهارکرد: کارهای لازم برای برگزاری این مجامع انجام شده است؛ نهم خردادماه مجمع انتخاب رییس هیات کونگ‌فو برگزار می‌شود و مجمع انتخاب رییس هیات‌های رزمی، دوچرخه‌سواری و تنیس‌روی‌میز نیز تا پایان تیرماه برگزار خواهد شد. در مدتی زمانی که این هیات‌ها به صورت سرپرستی اداره شده‌اند نیز نظارت لازم را داشته‌ایم و کار رها نشده است.

وی بیان کرد: ما به دنبال این هستیم فردی به عنوان رییس انتخاب شود که شناخت خوبی از ورزش و مشکلات آن داشته باشد و بتواند به پیشرفت و مطرح شدن هر چه بیشتر آن رشته در کشور کمک کند، نه این‌که با حضورش تنها یک صندلی را اشغال کند و در پایان دوره مدیریتش هیچ چیزی نصیب آن رشته نشده باشد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که یک رییس هیات باید بتواند از حق استان دفاع کند، گفت: فردی که به عنوان رییس انتخاب می‌شود باید کارها را به خوبی پیش ببرد، ضمن این‌که بتوانند برای آن رشته اسپانسر هم پیدا کند تا ورزشکاران بدون دغدغه و با آسودگی خاطر به ورزش بپردازند و بتوانند با تلاش و کار بیشتر به عضویت تیم‌های ملی درآیند. ما نمی‌گذاریم افرادی که به عنوان رییس هیات مشغول به فعالیت شوند، فرصت‌سوزی کنند و به دنبال افراد کاربلد و مجرب هستیم.

وی تاکید کرد: روسای هیات‌ها باید کار خود را مسوولانه، متعهدانه و بابرنامه انجام دهند و اگر غیر از این باشد مورد دلخواه ما نیست و نمی‌توانیم حمایت لازم را از آن هیات داشته باشیم. در چند ماه گذشته نیز 11 رییس هیات با توجه به این‌که کارایی لازم را نداشتند، جابه‌جا شدند و ما در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم زیرا بحث ورزش خوزستان مطرح است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قزوینی
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
سلام. من فکر میکنم حضور آقای نصیری در ورزش خوزستان ، بزرگترین فرصت سوزی در ورزش استان است . جالب تر اینکه کاندیدای ریاست هیات فوتبال خوزستان هم شده اند. ایشان بیشتر به فکر فرصت سازی هستند تا جلوگیری از فرصت سوزی
کیانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
آقای نصیری معاون اداره کل ورزش / کاندیدای ریاست هیات فوتبال خوزستان / جدیدا هم سرپرست هیات غریق نجات / خداوکیلی نمی دونم برای ورزش خوزستان باید گریه کرد یا باید بخندیم.
:
:
:
آخرین اخبار