تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۶۶۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبرداد:
اجرای گشت‌های بازرسی مشترک با هدف نظارت بر بازار ماه رمضان
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نظارت و پایش کالاهای اساسی و تنظیم بازار جزو اولویت‌های گشت‌های مشترک در ماه مبارک رمضان است تا شاهد اجرای هرچه مناسبت‌تر طرح ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان در استان خوزستان باشیم. 

ابراهیم نجفیان با اشاره به انجام گشت‌هایی برای پایش و نظارت بازار در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به ضرورت بازرسی و نظارت در خصوص کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان، بازرسی‌های مشترکی با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام می‌گیرد.

وی افزود: این گشت‌ها توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و مشترک با دستگاه‌هایی از جمله نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و ... انجام می‌شود.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: محوریت بازرسی به شرایط خاص بازار وابسته است و تمرکز معمولا بر روی اقلام و کالاهایی است که مورد نیاز مردم هستند. در این زمینه پس از بازرسی‌ها، پرونده‌هایی تشکیل و به مشکلات رسیدگی می‌شود.

نجفیان بیان کرد: نظارت و پایش کالاهای اساسی و تنظیم بازار جزو اولویت‌های گشت‌های مشترک در ماه مبارک رمضان است تا شاهد اجرای هرچه مناسبت تر طرح ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان در استان خوزستان باشیم.

وی بیان کرد: تامین اقلام اساسی موردنیاز مردم در این ماه و در قالب طرح ضیافت بر عهده سازمان جهاد کشاوزی است و بحث نظارت بر اجرای هرچه بیشتر و بهتر این طرح نیز به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است. در این زمینه نظارت‌ها با جدیت پیگیری می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد خواهد شد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: گاها کمبودهایی در استان احساس شده و بازرسان با پایش بازار از این کمبودها مطلع شده و آن‌ها را به نوعی رفع کرده‌اند تا شاهد به وجود آمدن تنشی در بازار نباشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار