تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۶۶۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درآمد انجمن سینمای جوان خوزستان باید در استان هزینه شود
چنانی در آیین تودیع و معارفه رییس انجمن سینمای جوان خوزستان در این انجمن بیان کرد: لازم است ساز و کاری ترسیم شود تا شهریه ای که از هنرجویان انجمن سینمای جوان دریافت می شود در همین استان نیز هزینه شود
درآمد انجمن سینمای جوان خوزستان باید در استان هزینه شودمعاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: درآمدی که از طریق شهریه آموزش در انجمن سینمای جوان به دست می آید باید برای این استان نیز هزینه شود.

ناصر چنانی شامگاه یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس انجمن سینمای جوان خوزستان در این انجمن بیان کرد: لازم است ساز و کاری ترسیم شود تا شهریه ای که از هنرجویان انجمن سینمای جوان دریافت می شود در همین استان نیز هزینه شود.

وی با تاکید بر مساله آموزش به عنوان امری مهم و ضروری در انجمن سینمای جوان توضیح داد: باید بررسی شود چه میزان از هزینه ای که از هنرمندان در این انجمن گرفته می شود، صرف استان می شود.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  اظهار داشت: انجمن سینمای جوان خوزستان در حوزه آموزش در کشور موفق به کسب  مقام اول می شود اما با این وجود باید مساله برگشت پول نیز مد نظر قرار گیرد.

جشنواره فیلم کوتاه خوزستان به زودی برگزار می شود

وی خاطرنشان کرد:  در سال جاری فراخوان جشنواره فیلم کوتاه استان به زودی اعلام می شود و ما منتظر فیلم های کوتاه هنرمندان خوزستانی خواهیم بود.

چنانی افزود: انجمن سینمای جوان با وجود هنرمندان و فیلم سازان خوبی  که دارد انجمن موفقی در کشور محسوب می شود چرا که تولیدات این انجمن در حوزه تاثیرات اجتماعی و فرهنگی موفق عمل کرده است.

وی افزود: تولیدات انجمن سینمای جوان در درمان برخی معضلات اجتماعی تولیدات قابل قبولی بوده که نشان می دهد این انجمن ضمن تربیت نیروی جوان، در حوزه تولید نیز براساس خرد و مطالعه پیش می رود.

خرد جمعی در انجمن سینمای جوان حکم می کند

رییس جدید انجمن سینمای جوان خوزستان با بیان این که اعتبار انجمن سینمای جوان به هنرمندان آن است بیان کرد: در انجمن سینمای جوان خوزستان خرد جمعی و عشق بلاعوض حکم می کند.

حمید آل حمودی افزود: انجمن سینمای جوان صرفا مرکز آموزش و تولید فیلم کوتاه نیست بلکه اخلاق، سرنوشت ،حرکت اجتماعی، جریان فرهنگی و مسیر برای ما ترسیم می کند.

وی سرعت را یکی از نشانه های جامعه مدرن دانست و افزود: امروز دنیا به فیلم های کوتاه افتخار می کند و جامعه امروزی به استقبال پیام های کوتاه می رود لذا فیلم کوتاه بهترین راه برای ارتباط با جامعه مدرن است.

در پایان این آیین با حضور محمد جوروند،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رضا سیادت رییس پیشین انجمن سینمای جوان خوزستان تودیع و حمید آل حمودی به جای وی معارفه شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار