تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۶۶۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
از کلیه ظرفیت‌ها برای گره‌گشایی مشکلات پیمانکاران استفاده می‌کنیم
از کلیه ظرفیت‌ها برای گره‌گشایی مشکلات پیمانکاران استفاده می‌کنیممدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تمام تلاش ما این است که از کلیه ظرفیت‌های قانونی برای گره‌گشایی مشکلات پیمانکاران استفاده کنیم.

عباس پورسلان در نشست مشترک استاندار خوزستان با پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی که شامگاه گذشته در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرصت مغتنمی است تا از همکاری و مساعدت و تلاش بی وقفه پیمانکاران که در شرایط سخت مالی پروژه‌های عمرانی را به پیش برده‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: علیرغم مشکلات اعتباری و تنگنای مالی، پیمانکاران در حد بضاعت خود پروژه‌های عمرانی را متوقف نکرده و ایثارگونه مشغول کار هستند.

پورسلان، با بیان این‌که پیمانکاران و بخش خصوصی بازوان اجرایی ما برای توسعه و آبادانی هستند، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که از کلیه ظرفیت‌های قانونی برای گره‌گشایی مشکلات پیمانکاران استفاده کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای این اداره کل اظهار کرد: درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از میزان پرداخت‌های مالی بسیار بیشتر است که این امر تولید اشتغال و رونق کسب و کار در استان را به دنبال داشته است.

وی عنوان کرد: توسعه راه‌های استان بدون همکاری و مساعدت پیمانکاران در شرایط سخت اعتباری میسر نیست چنانچه ما نیز در شرایط مناسب اقتصادی این همکاری‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

در ادامه این نشست تنی چند از پیمانکاران به نمایندگی از همه حضار در سخنانی مشکلات و موانع خود را مطرح و پیشنهاداتی را ارائه کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار