تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۶۶۱۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بابادی: واگذاری امتیاز نفت‌مسجدسلیمان بحثی تهی و بی‌اساس است
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان موضوع مطرح شده در خصوص واگذاری امتیاز این تیم را یک بحث تهی و بی‌اساس دانست. 

کیوان بابادی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری امتیاز نفت مسجدسلیمان به دلیل استعفای اعضای هیات‌مدیره این باشگاه پس از سقوط تیم از لیگ برتر به لیگ یک، اظهارکرد: چنین موضوعی صحت ندارد و بحث واگذاری امتیاز نفت، یک بحث تهی و بی‌اساس است. هیات‌مدیره باشگاه همان هیات مدیره سابق در زمان حضور تیم در لیگ برتر است و هیچ استعفایی در کار نبوده است. همچنین به صورت رسمی هیچ تغییری در اساسنامه مربوطه که ثبت شرکت‌ها شود، به وجود نیامده است.

وی در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ نیز استعفای این اعضا را تایید کرده است، گفت: سازمان لیگ نامه‌ای مبنی بر این‌که اعضای هیات مدیره مربوط به همان سال حضور در لیگ برتر استعفا داده‌اند، به ما ارسال کرده است که باید بگویم با توجه به این‌که آن زمان نفت مجددا به لیگ یک سقوط کرد و دوباره در اختیار باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب قرار گرفت و سپس هیچ عکس‌العملی از سوی باشگاه مناطق نفت‌خیز نسبت به بدهی‌ها و مشکلات حضور نفت در لیگ برتر نداشت، اعضای هیات مدیره نیز با توجه به بلاتکلیفی و این‌که کسی پاسخگوی آن‌ها نبود، نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال و عنوان کردند که ما دیگر هیچ مسوولیتی نداریم.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان ادامه داد: این اعضا هیچ استعفای رسمی نداشتند و اکنون نیز رسما اعضای هیات‌مدیره همان اعضای هیات مدیره سال حضور تیم در لیگ برتر است. به هر حال هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و قرار هم نیست امتیاز تیم واگذار شود، ضمن این‌که نفت‌مسجدسلیمان متعلق به مردم است و خط قرمز همه ما نفت مسجدسلیمان است و هیچ کسی نباید در ذهنش خطور کند که می‌تواند این امتیاز را از مسجدسلیمان خارج کند. پس تیم شیران زاگرس همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که مذاکرات برای ادامه همکاری با محمود فکری چگونه پیش رفته است؟ گفت: روز گذشته مذاکراتی داشتیم و نگاه مدیران، مجموعه هیات مدیره و مدیران شهری مسجدسلیمان به ادامه همکاری با محمود فکری است. خود آقای فکری نیز به ادامه همکاری با نفت‌مسجدسلیمان تمایل نشان داده، هر چند که او مذاکراتی هم با تیم‌های دیگر داشته است. در هر صورت با توجه به این‌که باشگاه و فکری با این نیت که با یکدیگر ادامه همکاری داشته باشند، پای میز مذاکره نشستند، صحبت‌های خوبی نیز صورت گرفت. به هر حال آقای فکری خواسته‌های خود را در خصوص مباحث مالی و بودجه‌ای و این‌که چه میزان پول در اختیارش قرار بگیرد تا بتواند تیم خوبی را ببندد، مطرح کرد.

بابادی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد باتوجه به تمایل شما و فکری برای ادامه همکاری بهتر است هر چه سریعتر قرارداد این مربی منعقد شده تا کار آغاز شود و از تیم‌های دیگر عقب نمانید، عنوان کرد:‌ سطح لیگ یک و لیگ برتر از نظر فنی و بودجه‌ای متفاوت است و به نظرم باید کارشناسی‌تر به این موضوع نگاه کنیم؛ در حال حاضر باشگاه نفت‌مسجدسلیمان هیچ اسپانسری ندارد و دیگر مناطق نفتخیز جنوب نیز به آن کمکی نخواهد داشت و فرق ما با باشگاه‌های دیگر این است که آن باشگاه‌ها برای فصلی که قرار است کار خود را شروع کنند، تعیین بودجه خواهند داشت ولی ما با توجه به این‌که نمی‌دانیم چه کسی قرار است به ما کمک کند، طبیعتا با احتیاط بیشتر و نگاه اقتصادی‌تر به موضوع نگاه می‌کنیم. پس این‌گونه نیست که ما محمود فکری را نمی‌خواهیم.

وی افزود: ما با حداقل توان مالی به موضوع نگاه می‌کنیم، زیرا هیچ بودجه‌ای برای ما تعریف نشده است و اگر می‌دانستیم چقدر بودجه در اختیارمان است، به آقای فکری می‌گفتیم، با توجه به این‌که ما هم علاقه‌مند به ادامه همکاری با شما هستیم، برنامه‌های خود را با توجه به این مقدار بودجه که در اختیارمان است، تنظیم کنید. به هر حال با توجه به این‌که تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب سرمربی جزو اختیارات من نیست و به صورت جمعی در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌کنیم و باز هم تاکید می‌کنم دلیلش همان برنامه مالی است، قرار شد برنامه آقای فکری را از نظر بودجه‌ای که برای بستن تیم نیاز دارد در اختیار هیات‌مدیره باشگاه قرار دهم تا موضوعات بررسی شود. در هر صورت ما روز گذشته از آقای فکری خواستیم برنامه‌های مدون خود را طی امروز و فردا در اختیارمان بگذارد تا بدانیم بازیکنان مورد نظرش چه کسانی هستند و جزئیات کارش به چه صورت است.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان گفت: ما صدای مردم را می‌شنویم و طبیعتا تیمی را می‌بندیم که مردم شاد باشند و با آن لذت ببرند. قطعا به دنبال این هستیم که فصلی آرام را داشته باشیم و بتوانیم برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت‌مان را دنبال کنیم. اکنون هم اصلی‌ترین برنامه کوتاه‌مدت‌مان تعیین تکلیف سرمربی تیم‌مان است. ما ابتدا هوادار و عاشق نفت هستیم و بعد در نفت‌مسجدسلیمان مسوولیت داریم و همراه با هواداران به یک موضوع که موفقیت تیم و سربلندی استان و شهرمان است، فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که هر چه سریعتر به آن‌چه صلاح تیم، مردم و باشگاه است، دست پیدا کنیم. این‌گونه گفته می‌شود که ما تمایلی به ادامه همکاری با آقای فکری نداریم، در حالی‌که اصلا این موضوع صحیح نیست ولی حق طبیعی‌مان است که اگر به هر نحوی نتوانستیم آقای فکری را مجاب کنیم که با حداقل بودجه بتواند برای ما کار کند به گزینه‌های دیگر نیز فکر کنیم، ضمن این‌که ما قدردان محمود فکری و مجموعه‌ای که باعث صعود تیم به لیگ برتر شد نیز هستیم. صعود به لیگ برتر یک کار تیمی بود و خیلی‌ها در این موفقیت نقش داشتند.

بابادی عنوان کرد: در هر صورت ما باید بدانیم چه مقدار پول در جیب‌مان است تا بر اساس آن بتوانیم خرید کنیم و آن چیزی که اکنون باعث شده در کار ما تعلل ایجاد شود، نبود اسپانسر و بودجه است. ما با توجه به واقعیت‌ها و توان‌مان تصمیم می‌گیریم و تلاش می‌کنیم حداقل احساسات را در کارمان وارد کنیم و این به این معنی نیست که نگاهی به ادامه همکاری با آقای فکری نداریم، بلکه گزینه اول ما، مسوولان و هیات‌مدیره، آقای فکری است.

وی خاطرنشان‌کرد: من نماینده مردم در باشگاه نفت‌مسجدسلیمان هستم و امیدوارم اجازه داده شود که ما هرچه سریعتر تمرکزمان را روی کار بگذاریم تا به گونه‌ای تیم را ببندیم که دلخواه مردم باشد. من با تمام توان پای کار هستم و برنامه دارم. آغاز کار کمی سخت است اما در ادامه با برنامه‌های مردم محور کار را پیش خواهیم برد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار