تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۶۶۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان: کسی به داد ما نمی‌رسد
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان بااشاره به مشکلات مالی و سخت‌افزاری باشگاه، گفت: ما زیاده‌خواه نیستیم و تنها انتظار داریم که مسوولان شهری حمایت کنند و حداقل امکانات لازم را در اختیار تیم بگذارند ولی متاسفانه کسی به داد ما نمی‌رسد. 

محمدسعید حمدی‌اصل در خصوص صدرنشینی این تیم در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، اظهارکرد: امسال بازیکنان ما کار خود را با انگیزه مضاعف آغاز کرده‌اند. تمام بازیکنان‌مان جوان و بومی  هستند و دائما نیز به آن‌ها گوشزد می‌کنیم که شما توانمند هستید و می‌توانید برابر تمام تیم‌ها به برتری برسید و خدا را شکر در سه دیدار ابتدایی لیگ به همین صورت بوده است.

وی با بیان این‌که امسال شاهد رقابت‌های فشرده و سختی بین تیم‌ها هستیم، ادامه داد: از مسوولان شهری انتظار داریم که از تیم حمایت کنند و اگر این مهم صورت نگیرد، قطعا به مشکل برمی‌خوریم. من با مسوولان شورای شهر آبادان نیز صحبت کرده‌ام و از آن‌ها درخواست داشتم که حداقل امکانات سخت‌افزاری و همچنین مالی را در اختیار تیم بگذارند. ما زیاده‌خواه نیستیم و تنها انتظار داریم که از این تیم حمایت شود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان گفت: تیم سال گذشته نتایج خوبی به دست نیاورد و با توجه به این‌که یک تیم دیگر از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف داد، تیم آبادان در لیگ برتر ماندگار شد ولی امسال تاکنون عملکرد خوبی داشته‌ایم و با حداقل حمایت نیز انگیزه بازیکنان برای ادامه مسابقات بیشتر خواهد شد. در حالی که اکنون صدر جدول هستیم و نگه داشتن تیم در این جایگاه بسیار سخت است ولی هنوز مبلغ ناچیزی به عنوان پاداش به بازیکنان تیم داده نشده است.

وی با اشاره به مناسب نبودن البسه تیم، عنوان کرد: شرایط تیم ما اصلا قابل قیاس با سایر تیم‌ها نیست و واقعا می‌طلبد که مسوولان به تنها نماینده استان در لیگ برتر توجه داشته باشند. حتی زمین بازی ما از امکانات لازم  از جمله رختکن برخوردار نیست. حتی اگر در حین تمرین بازیکنی با افت قندخون مواجه شود به جز آب، چیز دیگری نیست که به او بدهیم. تمام این‌ها شرایط کار را برای هفته‌های آینده سخت‌تر می‌کند.

حمدی‌اصل گفت: هزینه‌های تیم ما یک صدم هزینه‌های یک باشگاه لیگ برتری فوتبال هم نمی‌شود اما متاسفانه با وجود این‌که با مسوولان بسیاری برای حمایت صحبت کرده‌ایم، هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. در کل امکانات ما ضعیف است و انتظار داریم مسوولان شهر به خاطر مردم آبادان و خوزستان به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: این هفته میهمان تیم یزد هستیم و بعد قرار است به دلیل مشکلات مالی بازیکنان را با اتوبوس به یزد اعزام کنند. خود من با توجه به این‌که به تازگی جراحی دیسک کمر داشته‌ام، واقعا برایم مقدور نیست که با اتوبوس به یزد بروم ولی مسوولان می‌گویند با توجه به این‌که از نظر مالی در شرایط خوبی نیستند، نمی‌توانند تیم را با هواپیما اعزام کنند که من هم اعلام کرده‌ام با این شرایط نمی‌توانم به یزد بروم. متاسفانه کسی به داد ما نمی‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان گفت: در سه هفته ابتدایی لیگ، تیم‌های خوبی را شکست دادیم و واقعا بازیکنان‌مان با تلاش بسیار و بدون هیچ حمایتی به این موفقیت‌ها دست پیدا کردند. در هر صورت امیدوارم تا دیر نشده است، مسوولان صدای ما را بشنوند و از تیم حمایت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار