تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۶۶۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری: تا پایان تیرماه تکلیف هیات‌های بدون رییس مشخص می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تا پایان تیرماه قصد داریم تکلیف تمام هیات‌هایی که به صورت سرپرستی اداره می‌شوند را مشخص کنیم. 

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات کونگ‌فو استان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، با قدردانی از فرهادی رییس سابق این هیات و تشکر از تمام کاندیدای شرکت‌کننده در این مجمع، اظهار کرد: باید سازو کاری ایجاد کنیم تا خانواده‌ها به این رشته که همان بحث همگانی است، ورود پیدا کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که تا پایان تیرماه قصد داریم تکلیف تمام هیات‌هایی که به صورت سرپرستی اداره می‌شوند را مشخص کنیم، عنوان کرد: همچنین در برخی هیات‌ها تغییراتی داشته‌ایم که در ادامه نیز شاهد چنین تغییراتی خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خط قرمزهایی در هیات‌های ورزشی داریم و برای ما مسائلی از جمله فرهنگی، شئونات اسلامی و مالی با اهمیت هستند. ما به دنبال چالش نیستیم، بلکه به دنبال بهسازی فضای هیات‌های ورزشی هستیم. امسال کارهای فرهنگی خوبی در هیات‌های استان دنبال خواهد شد و ما به این بخش اهمیت می‌دهیم.

وی با بیان این‌که یکی از اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در سال 97، توجه و کار در حوزه بانوان است، افزود: فعالیت در این بخش آغاز شده است و برای اولین بار در خوزستان و شاید کشور، دو زمین ورزشی به نام دو ملی‌پوش فوتسال به‌نام‌های فرشته خسروی و طاهره مهدی‌پور نامگذاری شد و به زودی نیز یک زمین در اندیمشک به نام فاطمه پاپی نامگذاری خواهد شد.

حیدری در ادامه خاطرنشان‌کرد: مسوولیت بسیار سنگینی بر گردن روسای هیات‌ها است و ما در ابتدای کار از آن‌ها برنامه می‌خواهیم و باید برنامه‌محور حرکت کنند، ضمن این‌که رییس هیات باید حتما آورده داشته باشد و منتظر نباشد که تنها اداره‌کل به آن‌ها کمک کند و باید خود رییس هیات و همکارانش نیز به دنبال اسپانسر باشند. 

وی بیان کرد:‌ امیدوارم در سال جاری میزبانی‌های خوبی را در رشته کونگ‌فو در استان خوزستان داشته باشیم. ضمن این‌که هیات کونگ‌فو باید با برنامه حرکت کردن و توجه به بخش آموزش را نیز مدنظر قرار دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار