تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۶۶۳۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان :
نام‌گذاری دو سالن ورزشی به‌نام مرحوم نوری‌خدایاری و صف‌شکن
از سال گذشته قرار بود برخی اماکن ورزشی استان را به نام پیشکسوتان ورزش خوزستان نامگذاری کنیم که بر همین اساس زمین شماره 2 ورزشگاه تختی به نام مرحوم نوری‌خدایاری و همچنین سالن بوکس استان واقع در ورزشگاه تختی اهواز به نام مرحوم کریم صف شکن نامگذاری شد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از سال گذشته قرار بود برخی اماکن ورزشی استان را به نام پیشکسوتان ورزش خوزستان نامگذاری کنیم که بر همین اساس زمین شماره 2 ورزشگاه تختی به نام مرحوم نوری‌خدایاری و همچنین سالن بوکس استان واقع در ورزشگاه تختی اهواز به نام مرحوم کریم صف شکن نامگذاری شد. 

افشین حیدری در آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان که شامگاه (پنجشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: از سال گذشته قرار بود برخی اماکن ورزشی استان را به نام پیشکسوتان ورزش خوزستان نامگذاری کنیم که بر همین اساس زمین شماره 2 ورزشگاه تختی به نام مرحوم نوری خدایاری و همچنین سالن بوکس استان واقع در ورزشگاه تختی اهواز به نام مرحوم کریم صف شکن نامگذاری شد. همچنین یکی دو سالن دیگر نیز به نام پیشکسوتانی که در قید حیات هستند، نامگذاری خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته در همین مراسم اعلام کردیم که فرصتی را باید ایجاد کنیم تا آن پیشکسوتی که سال ها در ورزش زحمت کشیده است، بتواند در هر شهرستانی که زندگی می کند، از اماکن ورزشی به صورت رایگان استفاده کند که این وعده ما نیز تحقق پیدا کرد و پیشکسوتان از امسال می توانند با کارت هایی که در اختیار آن ها قرار داده خواهد شد به صورت رایگان از سالن ها ورزشی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: وعده تاسیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان استان را هم داده بودیم که باید بگویم کارهای مربوط به این صندوق تقریبا آغاز شده است و امیدواریم با توجه به حمایت استاندار خوزستان، کارها هر چه سریعتر نهایی شود و بتوانیم هیات مدیره آن را از بین پیشکسوتان استان انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به لطف استاندار و مدیران دلسوز استان، اعتبارات خوبی در حال تزریق به زیرساخت های ورزش خوزستان است که بر اساس آن پروژه های نیمه تمام که شاید سال ها اتمام آن ها طول کشیده، در حال به سرانجام رسیدن است، ضمن این که کارهای جدیدی نیز در ورزش استان آغاز شده است که می توان به احداث خانه های کشتی در شهرستان های اندیمشک و ایذه اشاره کرد.

حیدری افزود: قرار است مبلغ 700 میلیارد تومان به موضوعات اجتماعی و زیرساخت استان با پیگیری های استاندار تزریق شود که امیدواریم سهم خوبی به ورزش استان اختصاص داده شود؛ با پیگیری دکتر شریعتی و مدیران نفت، قرار شده است مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون تومان برای توسعه مخازن نفتی استان خوزستان تخصیص پیدا کند که این موضوع 20 هزار شغل نیز ایجاد خواهد کرد و از این مبلغ هم 160 میلیون دلار سهم توسعه موضوعات عمرانی، زیرساختی و عام المنفعه در استان شده است که امیدواریم از این مقدار نیز مبلغ خوبی به ورزش تعلق پیدا کند و به توسعه زیرساخت های ورزش استان کمک کند.

وی گفت: مطمئن باشید ورزش خوزستان با حمایت شما پیشکسوتان در مسیر خوبی حرکت خواهد کرد. وزیر ورزش نیز عنایت خوبی به استان خوزستان دارد که می توان به بودجه ای که برای اتمام پروژه 4500 هزار نفری اهواز اختصاص داده است، اشاره کنم. این سالن در نیمه دوم سال 98 به افتتاح خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: استادیوم مجدیان دزفول نیز امسال تکمیل خواهد شد. نزدیک به 100 پروژه ورزشی و چمن مصنوعی در استان در حال اجرا داریم که این ها اتفاقات کوچکی نیستند و کارهای ارزشمندی محسوب می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال 96 به واسطه حجم بالای کارهایی که داشتیم این فرصت را پیدا نکردیم که به پیشکسوتان سرکشی داشته باشیم ولی امسال برنامه داریم که به دیدار پیشکوستان برویم و از تجربیات آن ها استفاده کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار