تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۶۶۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فکری با گله‌مندی از مسوولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان:
برای انتخاب سرمربی دیگر به دنبال تخریب من نباشید
برای انتخاب سرمربی دیگر به دنبال تخریب من نباشیدمحمود فکری گفت: خواهشم این است که مسوولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان مردانه این تیم را حفظ کنند و برای این‌که شخص دیگری را به عنوان سرمربی انتخاب کنند، به دنبال تخریب محمود فکری نباشند. 

محمود فکری با گله‌مندی نسبت به برخی مسوولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان، اظهارکرد: شنیده‌ام که برخی مسولان باشگاه عنوان کرده‌اند که با من تماس گرفته‌اند و من جواب آن‌ها را نداده‌ام که این موضوع درست نیست زیرا من اگر تماس تلفنی داشته باشم که همان موقع نتوانم جواب دهم، بعد حتما با آن فرد تماس خواهم گرفت. به هر حال این که باشگاه تصمیم بگیرد که من سرمربی تیم در لیگ برتر نباشم، حق آن‌ها است ولی دلیل نمی‌شود که من را تخریب کنند.

وی بیان کرد: به نظرم در نفت‌مسجدسلیمان کار اشتباهی انجام ندادم و تیمی که در حال سقوط بود را به لیگ برتر رساندیم تا به جای این‌که مردم این شهر در لیگ دو کشور شاهد بازی تیم‌شان باشند، اکنون بتوانند شاهد دیدارهای تیم‌شان در لیگ برتر باشند. ما با همراهی مردم خوب مسجدسلیمان این تیم را مردانه به این‌جا رساندیم و خواهشم این است که مسوولان باشگاه نیز مردانه این تیم را حفظ کنند و برای این‌که شخص دیگری را به عنوان سرمربی انتخاب کنند، به دنبال تخریب محمود فکری نباشند.

سرمربی فصل گذشته نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد: من دو پیشنهاد خوب هم داشتم و آن‌قدر امرز و فردا کردم تا این دو تیم نیز با مربیان دیگری به توافق رسیدند. به هر حال من به هر قیمتی نمی‌خواهم در نفت مسجدسلیمان کار کنم و هدفم تنها کمک به این تیم است ولی شاید قسمت و تقدیر این باشد که امسال در لیگ برتر کار نکنم و قرار هم نیست که بین من و مسوولان این باشگاه مشکلی پیش بیاید. به هر حال حرف‌هایی که درباره من زده شد، ناراحتم کرد و امیدوارم دوستان به صورت دیگری مسایل را بازگو نکنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار