تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۶۶۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیران مدارس اهواز با آزمون انتخاب می شوند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور کیفیت بخشی به فعالیت مدیران مدارس، برای انتخاب مدیر شایسته، داوطلبان فرهنگی متقاضی پست مدیریت مدرسه با یکدیگر رقابت می کنند.

محمد تقی زاده شنبه با اشاره به اینکه پروژه انتخاب و انتصاب مدیران در خوزستان تنها برای مدارس نواحی چهارگانه اهواز در حال اجراست، بیان کرد: در مرحله اول، این طرح به صورت آزمایشی تنها برای مدارس مراکز استان ها اجرا می شود که داوطلبان اهوازی برای تصدی مدیریت 163مدرسه در نواحی چهارگانه اهواز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه این طرح به انتصاب مدیر مدرسه شایسته و کارآمد کمک می کند گفت: در مجموع 453 داوطلب فرهنگی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیر مدرسه به رقابت می پردازند.

تقی زاده اظهار داشت: مرحله آزمون پروژه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اهواز روز جمعه 30 خردادماه 97 در 15 مرکز آزمونی و با حضور 453 داوطلب برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان توضیح داد: توسعه دایره انتخاب مدیران مدارس، انتخاب افراد علاقه مند به مدیریت مدارس و ایجاد بانک مدون اطلاعاتی از افراد مستعد پست مدیریت از دیگر کارکردهای اجرای این طرح در کشور است.

وی در ادامه با اشاره به ساز و کار 3 مرحله ای انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این طرح، خاطرنشان کرد: در مرحله اول سوابق کارکنان و عملکردی داوطلبان مدیریت مدارس بررسی و ارزیابی می شود ، در مرحله دوم نیز از منابع از قبل اعلام شده یک آزمون در تاریخ 30 خردادماه 97 برگزار خواهد شد. همچنین در مرحله سوم نیز داوطلبان باید فرآیند مصاحبه تخصصی کمیسیون انتصابات را سپری کنند.

تقی زاده افزود: بر اساس این طرح 83 داوطلب در ناحیه 1 اهواز، 172 داوطلب در ناحیه 2 اهواز، 69 داوطلب در ناحیه 3 اهواز و 129 داوطلب در ناحیه 4 اهواز برای تصدی پست مدیریت 163 مدرسه در اهواز آزمون می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: این آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع مدیریت، یادگیری و آموزش فرهنگیان خوزستان به نشانی http://ltms.medu.ir/ برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار