تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۶۶۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیح مالک پیشین گروه ملی در خصوص تغییرات مالکیتی
مالک پیشین گروه ملی فولاد ایران در خصوص تغییر و تحولات مالکیتی و مدیریتی این شرکت واکنش نشان داد و گفت: هنوز سهام شرکت در اختیار بنده است. 

سید عبدالرضا موسوی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در خصوص تغییر و تحولات مالکیتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران واکنش نشان داد و نوشت :همانگونه که از اسفندماه در جلسه‌ای حضوری خدمت‌تان عرض کردم بنده به دلیل عدم اجرای تعهدات مکتوب و شفاهی برای کمک به راه‌اندازی شرکت با ظرفیت کامل که بتوان سریع مشکلات را حل کرد، از اول اسفندماه تقاضای فسخ معامله سهام شرکت را برای بانک ارسال کردم و متاسفانه با برگزاری بیش از ده جلسه در سطح مدیران ارشد بانک تاکنون، فسخ نهایی نشده و بانک از تحویل شرکت طفره می‌رود. 

وی در ادامه نوشت: هنوز سهام شرکت در اختیار بنده است و طبیعی است که در صورت مزاحمت بعضی عوامل اجیر و دست‌نشانده برای شرکت و یا پرسنل محترم حتما به شکل قانونی از آن‌ها محافظت و دفاع خواهیم کرد. لذا در صورتیکه همکاران محترم به روند موجود اعتراض دارند (اعتراض حق شماست زیرا شرکت در بلاتکلیفی است) فقط و فقط از مجاری قانونی اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.

موسوی ادامه داد: آرزوی قلبی‌ام این است که این شرکت و حتی همه شرکت‌هایی که گریبانگیر مشکلات هستند به برکت ماه رمضان هر چه زودتر و در همین ماه مشکلشان حل شود زیرا این مشکلات مخل ارتزاق خانواده‌های زیادی است. برای تحقق این آرزو از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، کماینکه تا چهارشنبه از طرق و کانال‌های مختلفی برای حل مشکل بیش از صدها بار اقدام نمودم. این روزها مشکل شرکت این است که به دلیل عدم وجود منابع مالی و توقف تولید ممکن است مورد دستبرد قرار گیرد که همکاری همه همکاران محترم را می‌طلبد تا موضوع مالکیت به نحو مطلوبی حل شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: گروه ملی فولاد
:
:
:
آخرین اخبار