تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۶۶۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خوزستان:
اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در نیمه دوم تیرماه
رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در مجموع 12 هزار و 22 نفر به رقابت پرداختند، گفت: از این تعداد 539 نفر پذیرفته خواهند شد و نتایج آزمون نیز نیمه دوم تیرماه اعلام می‌شود.    

جمال حیدری با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مدارس استعداهای درخشان در روز گذشته، 11 خردادماه، اظهار کرد: روز گذشته در مجموع 12 هزار و 22 نفر در استان در آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان به رقابت پرداختند که از این تعداد 539 نفر در این مدارس پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان، نیمه دوم تیرماه اعلام می‌شود. اعلام نتایج و هرگونه اعتراض به آزمون تنها از طریق سایت www.azmoon.medu.ir انجام می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هم اکنون 16 مرکز استعداد درخشان در استان وجود دارد و چهار هزار و 607 دانش‌آموز نیز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند. داشتن معدل 19 و بالاتر در پایه هشتم و دارا بودن شرایط هدایت تحصیلی از شرایط پذیرش در این مدارس هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار