تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۶۶۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام رایگان فرزندان فرهنگیان خوزستانی در مدارس خاص و هیات امنایی
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح جامع تکریم در قالب ثبت نام رایگان فرزندان فرهنگیان خوزستانی در مدارس شاهد، نمونه دولتی، سمپاد و هیات امنایی سراسر استان خبر داد.

محمد تقی‌زاده با بیان اینکه تکریم همکاران فرهنگی مهمترین اولویت آموزش و پرورش خوزستان است، اظهار کرد: شیوه نامه ثبت نام امروز به همه مناطق و نواحی چهل‌گانه آموزش و پرورش خوزستان ابلاغ شد که بندهای 7 و 8 این شیوه نامه در راستای تکریم فرهنگیان خوزستانی تهیه و تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه طرح تکریم فرهنگیان خوزستانی برای چهار سال پیاپی در خوزستان در حال اجرا است، خاطرنشان‌کرد: ثبت نام فرزندان همکاران فرهنگی در کلیه مدارس دولتی عادی، هیات امنایی و خاص (شاهد، استعدادهای درخشان و نمونه دولتی) سراسر استان رایگان اعلام می شود.

تقی زاده افزود: همچنین ثبت نام فرزندان فرهنگیان خوزستانی در کلیه مدارس دولتی بدون لحاظ محدوده جغرافیایی در صورت مراجعه و ارائه مستندات مربوط، الزامی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران فرهنگی در استان، گفت: 70 هزار فرهنگی در خوزستان مشغول خدمت رسانی به بیش از یک میلیون دانش آموز هستند. باید از تمام ظرفیت های موجود در راستای تکریم این قشر زحمتکش و کوشا استفاده کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار