تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۶۶۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام پایه هفتم استعدادهای درخشان از 19 خردادماه
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از 19 ماه آغاز خواهد شد. 

جمشید کمایی اظهار کرد: مقرر شد که برای دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم متقاضی ورود به مدارس استعدادهای درخشان آزمون هوش و استعداد برگزار شود و بر اساس این آزمون افراد موردنیاز در استان خوزستان گزینش شوند.

وی افزود: طبق اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام داوطلبان در نیمه دوم خرداد ماه و از شنبه 19 خردادماه آغاز خواهد شد که به طور معمول حدود یک هفته ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت ادار‌ه‌کل آموزش و پرورش خوزستان وارد سامانه استعدادهای درخشان شوند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان در تاریخ 11 خردادماه برگزار شد، ادامه داد: همچنین طبق این اطلاعیه آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان در تاریخ پنجم مردادماه برگزار خواهد شد.

کمایی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش در این مدارس هنوز مشخص نیست و جزییات پس از ارسال دفترچه آزمون و تایید سازمان مشخص خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار