تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۶۶۴۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت کاری جدید بانک های خوزستان اعلام شد
با عنایت به خشکسالی سال جاری خوزستان و لزوم مدیریت مصرف انرژی در خوزستان، ساعت کاری بانک ها در استان از هفته آینده تغییر می کند.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای هماهنگی بانک های استان خوزستان، ساعت ارائه خدمات به مشتریان در شعب مختلف بانک های استان از روز شنبه ۱۹ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۷:۳۰ تا ۱۳ و برای روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ ظهر اعلام شده است.

پیش از این استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه ای ساعت کاری ادارات دولتی (به غیر از بانک ها) را تعیین کرده بود که  بر این اساس، ساعات کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود. ساعات کار بیمارستانها، مراکز درمانی، خدماتی، امداد رسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است ضمن آنکه دانشگاهها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نخواهند بود.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
2
پس شركتهاي خصوصي چي؟ با نيرمدن اسم شركتهاي خصوصي توي ابلاغيه ،ماها بايد بريم سر كار ،يعني در همين حد هم نميتونيد از مردم استانتون دفاع كنيد،شركت ما ميگه چون اسم شركتهاي خصوصي نيومده پس تايم تغيير نميكنه،ما با سه تا كولر ايستاده له له ميزنيم بعد تهرانيا براي ما تصميم ميگيرن ،جاي تاسف داره
کارمند بانک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
کاشکی بانکی هارو مثل ادارات ساعت 12 و نیم تعطیل میکردید یا ادارات رو ساعت 1 چون دقیقا آخر ساعات کاری ما ادارات تعطیل میشن و هجوم میارن سمت بانکها و عملا این کم کردن ساعت هیچ فایده ای برای بانکها نداره بلکه فقط باعث هجوم آوردن مشتری ها در آخر تایم میشه کاشکی مسولین امر این متن رو بخونن و رو ساعات تجدید نظر کنن
رضا
|
ROMANIA
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
اقا تکلیف شرکتهای خصوصی چی میشه اتفاقا بیشترین مصرف برقو کارگاهها و شهرکهای صنعتی دارن من خودم شاغل بخش خصوصیم و مصرف برق در کارخونه وحشتناک بالاس ای کاش مسئولین یه فکری بحال این شرکتها کنن اگه واقعا قصدشان صرفه جویی هست.
محمود معتمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
1
با عرض سلام
بنده از پرسنل شرکت فولادخوزستان هستم.شرکت ما متاسفانه بخاطر اینکه نمی خواد جهت ایاب و ذهاب پرسنل یه مرحله دیگه در ساعت 13 جهت پرسنل روزکار اضافه کند از زیر بار این بخشنامه در میره در صورتی با اینکار میتونه در طول تابستان نهار پرسنل روزکار رو هم منتفی کنه.حالا جالبه نه ساعات رو کم میکنه نه اضافه کارش رو میده.البته بماند که علیرغم قانون حق مدرک هم به ما نمی ده و در زمان بازنشتگی به اندازه دو سال آخر حق مدرک به کارکنانی که شامل حالشان می شود میده.کلا خودمختاره.
:
:
:
آخرین اخبار