تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۶۶۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش ورزشکار خوزستانی برای ثبت 50 هزار روپایی در کشور
تلاش ورزشکار خوزستانی برای ثبت 50 هزار روپایی در کشورورزشکار خوزستانی قصد دارد، تعداد 50 هزار روپایی را به ثبت برساند و رکورددار ایران در این بخش شود. 

سجاد مطوری اظهارکرد: 12 فروردین‌ماه سال جاری 10 ساعت روپایی متوالی را ثبت کردم و در حال حاضر در این بخش رکورددار استان هستم. دو سال از فعالیت من در این رشته می‌گذرد و باتوجه به برنامه‌های مدنظر قصد دارم، دو رکورد مهم دیگر را هم به ثبت برسانم.

وی ادامه داد: قصد دارم در نیمه اول سال تعداد 50 هزار روپایی را به ثبت برسانم و در این بخش رکورددار کشور شوم. تاکنون 21 هزار روپایی توسط یکی از وررشکاران کشور به ثبت رسیده است.

این ورزشکار خوزستانی بیان کرد: همچنین در بخش روپایی متوالی، می‌خواهم 22 ساعت روپایی را ثبت کنم تا نفر دوم ایران شوم. نفر اول کشور نیز رکورد 30 ساعت روپایی متوالی را در اختیار دارد.

وی با بیان این‌که در صورت حمایت مسوولان می‌توانم هر چه سریعتر این دو رکورد را ثبت کنم، گفت: در حال حاضر حمایتی از سوی مسوولان صورت نگرفته است و تنها وعده داده‌اند که محقق نشده است. امیدوارم مسوولان با تحقق وعده‌ها انگیزه من را برای ادامه راه بیشتر کنند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار