تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۶۶۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان خبر داد:
پیش بینی وزش بادهای شدید و وقوع گرد و خاک در خوزستان
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: برای بیشتر شهرهای استان وزش بادهای نسبتا شدید و فعال شدن کانون های داخلی گرد و خاک پیش بینی می شود.

محمد سبزه زاری اظهار کرد: با توجه به وزش بادهای نسبتا شدید و فعال شدن کانون های داخلی گرد و خاک، کاهش دید افقی و افزایش آلاینده گرد و خاک برای روزهای پنج شنبه تا سه شنبه هفته آینده در بیشتر شهرهای استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: از اواسط روز پنج شنبه برای مناطق جنوبی به ویژه شهرهای امیدیه، ماهشهر و هندیجان وزش باد شدید و برای ساعاتی گرد و خاک غلیظ در نواحی مرکزی و نیمه غربی و غبار محلی پیش بینی می شود.

سبزه زاری افزود: برای روز جمعه نیز از اوایل وقت برای ساعاتی انتظار برخواستن گرد و خاک در مناطق جنوبی به ویژه شهرهای امیدیه، ماهشهر و هندیجان وزش باد شدید و گرد و خاک غلیظ و برای مناطق غربی و مرکزی به ویژه آبادان، خرمشهر، بستان، شادگان، هویزه، سوسنگرد و اهواز می رود.

سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: برای روزهای شنبه و یکشنبه نیز از اوایل وقت، وزش باد شدید در مناطق جنوب غربی استان به ویژه در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان، برخاستن گرد و خاک و سپس از اواسط روز برای ساعاتی مناطق جنوبی، مرکزی و غربی استان مانند شهرهای ماهشهر، هندیجان، امیدیه، اهواز و حومه، بستان، هویزه و سوسنگرد، وزش باد شدید با انتظار برخاستن گرد و خاک پیش بینی می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار