تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۶۶۵۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حادثه هواپیمایی در اهواز ختم به خیر شد
یک فروند هواپیمای مربوط به شرکت هواپیمایی زاگرس ایر که در مسیر اهواز- مشهد دچار مشکل شده بود به سلامت در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

مدیر کل فرودگاههای استان خوزستان بامداد جمعه اظهار داشت:این هواپیما 161 مسافر داشت که در ساعت 23:20 پنجشنبه شب پس از برخاستن از باند فرودگاه اهواز یکی از موتورهای آن دچار آتش سوزی شد که بلافاصله خلبان آن درخواست فرود اضطراری کرد. 

محمد رضا رضائی افزود: با تدابیر اندیشیده شده در فرودگاه اهواز هواپیما در ساعت 23:35 به سلامت به زمین نشست و بلافاصله کار ایمن سازی هواپیما انجام و مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند. 

وی گفت: در حال حاضر در تلاش برای جایگزین کردن یک هواپیمای MD برای انتقال مسافران یاد شده به مشهد مقدس هستیم واحتمالا در ساعت 4:30 دقیقه از اهواز به مشهد پرواز خواهد کرد.

وی با تقدیر از مدیر عامل شرکت هواپیمائی زاگرس ایر به دلیل موافقت با جایگزین یک فروند هواپیمای MD گفت این هواپیما مسافران یاد شده را به مشهد منتقل خواهد کرد.
 
وی گفت: کارشناسان و متخصصان نیز مشغول بررسی و رفع نقص در هواپیمای یاد شده هستند. 

در حال حاضر در فرودگاه اهواز روزانه 90 پرواز رفت و برگشت انجام می شود که این فرودگاه چهارمین فرودگاه مهم و پر ترافیک کشور و اولین فرودگاه کشور از لحاط افزایش تعداد مسافر محسوب می شود. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار