تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۶۶۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: دولت پول آب شور را از مردم نگیرد
امام جمعه آبادان گفت:دولت با توجه به شوری آب آشامیدنی شهرستان آبادان، پول آب شور را از مردم نگیرد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه‌های نمازجمعه آبادان با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از محرمات افزود:دولت با 90 کیلومتر لوله‌گذاری برای خط دوم انتقال آب غدیر به آبادان کار شایسته‌ای را انجام داده است.

وی با بیان اینکه آب‌ شور آشامیدنی امروز مردم آبادان محصول کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها گذشته است گفت: امروز مردم هم در بحث آب شرب و همه در آب کشاورزی با مشکل روبه‌رو هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور افزود: این مهم دغدغه‌های فراوانی برای مردم و مسئولان منطقه به وجود آورده است.

وی گفت: دشمن دنبال سوء استفاده از هر مشکلی برای آسیب رساندن به کشور و رسیدن به خواسته‌های خود است و از این رو مردم با مطالبه گری صحیح دنبال برطرف شدن مشکل باشند.

امام جمعه آبادان به برگزاری جلسه فوق‌العاده با حضور استاندار و برخی از مسئولان استانی در روز پنجشنبه در آبادان اشاره کرد و بیان کرد:بنا به قول استاندار تا یک ماه دیگر مشکل آب شهرستان به ‌صورت اساسی برطرف خواهد شد و برداشت آب از رودخانه بهمنشیر قطع و آب آبادان به طور کامل از طرح آبرسانی غدیر تامین می‌شود.

وی به آب‌رسانی با تانکر به روستاها و آغاز لوله‌گذاری بخشی از شبکه آب غدیر در آبادان اشاره کرد و گفت: با دستور استاندار علاوه بر کاهش برداشت آب توسط شرکت‌های توسعه نیشکر روزانه 15هزار مترمکعب آب غدیر به سهمیه آبادان افزوده شود.

امام‌جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود:حضور مردم در این راهپیمایی بیانگر ولایت مداری و عشق به مکتب امام و رهبری است.

وی گفت: مردم آبادان نشان دادند با وجود مشکلات و کم‌کاری‌ برخی از مسئولان ، همواره درصحنه حضور دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار