تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۶۶۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فکری: با تزریق به موقع بودجه، به کسب جایگاه خوب خوشبینم
فکری: با تزریق به موقع بودجه، به کسب جایگاه خوب خوشبینمسرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مطمئنا اگر بتوانیم بازیکنان مدنظر را در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم و در طول فصل نیز بودجه ای که وعده آن را به ما داده اند به موقع به تیم تزریق شود، من به کسب جایگاه خوب در لیگ برتر خوشبین هستم. 

محمود فکری درخصوص ادامه همکاری با نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: در جلسه ای که با مسوولان باشگاه داشتم، صحبت های خوبی برای ادامه همکاری صورت گرفت که جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس شرکت نفت مسجدسلیمان که به ما دلگرمی دادند، قدردانی کنم. همچنین پای کار بودن آقای شریعتی استاندار خوزستان، عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان و آقای امینی امام جمعه شهرستان نشان می دهد که همه خواهان حمایت از تیم هستند و این نیز جای تشکر دارد.

وی بیان کرد: این که مسوولان بسیاری پای تیم هستند خیال ما را راحت می کند که بتوانیم منابع مالی لازم را داشته باشیم. به هر حال همین دلگرمی ها باعث شد تا با مسوولان باشگاه برای ماندن به توافق برسیم. تمام دغدغه من تامین مسایل مالی برای تیم بود تا در طول فصل بتوانیم اقدامات لازم و به موقع را برای تیم داشته باشیم و در نهایت اتفاقی پیش نیاید که منجر به دلسردی بازیکنان شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: همچنین آقای ظاهری صحبت هایی را با وزیر محترم نفت داشته است و استاندار خوزستان هم قرار است جلسه ای در راستای حمایت از تیم با وزیر داشته باشد. با توجه به این که مسجدسلیمان شهری نفتی است، وزیر نیز اعلام کرده که نسبت به این شهر و مردم آن دین دارد و علاقه مند است از این شهرستان حمایت کند. خواسته مردم و مسوولان مسجدسلیمان نیز حمایت از تیم فوتبال شهرستان است.  ان شاءالله وزیر مساعدت های لازم را داشته باشد و راه حل های قانونی را برای کمک به تیم پیدا کند تا این تیم امیداور در لیگ برتر قدم بگذارد.

وی با بیان این که اولین هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر است، خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر بتوانیم بازیکنان مدنظر را در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم و در طول فصل نیز بودجه هایی که وعده آن ها را به ما داده اند به موقع به تیم تزریق شود، خود من به کسب جایگاه خوب در لیگ برتر خوشبین هستم. امیدوارم در نهایت بتوانیم نتیجه ای  در شان نام مسجدسلیمان و هواداران آن به دست آوریم.

فکری درباره لیست بازیکنان مدنظر برای فصل پیش رو در لیگ برتر نیز گفت: در این خصوص در حال مذاکره با مدیریت باشگاه هستیم تا ان شاءالله با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شویم. احتمالا نیمی از بازیکنان فصل گذشته و شاید هم کمتر با ما در لیگ برتر خواهند بود. به هر حال احتمالا نیمی از تیم تغییر خواهد کرد. باید شش هفت بازیکن لیگ برتری و چند بازیکن خوب لیگ یکی را به تیم اضافه کنیم.

وی ادامه داد: جا دارد از بازیکنانی که فصل گذشته با تیم بودند و بسیار زحمت کشیدند ولی در لیگ برتر نمی توانیم با آن ها ادامه همکاری داشته باشیم، قدردانی کنم. من شرمنده آن ها هستم. به هر حال برای این که بتوانیم جوابگوی مردم مسجدسلیمان باشیم و جایگاه خوبی در لیگ برتر به دست آوریم، مجبوریم هستیم تغییراتی در تیم داشته باشیم. امیدوارم بازیکنانی که از ما جدا می شوند این موضوع را بپذیرند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من با تحقق وعده هایی که داده شده است، به آینده تیم امیدوارم و ان شاءالله بتوانیم یک سال خوب دیگر را این بار در لیگ برتر رقم بزنیم.

وی با قدردانی از هواداران تیمش، عنوان کرد: مردم خوب مسجدسلیمان در طول فصل با حمایت ها و پیگری های شان به ما کم کردند تا اتفاق بزرگی را رقم بزنیم. همچنین در یک ماه اخیر حمایت های خوبی از شخص من برای ادامه همکاری داشتند. امیدوارم در کنار همین مردم بتوانیم تیم خوبی را ببندیم و حضور موفقی در لیگ برتر داشته باشیم.

فکری در پایان درباره آغاز تمرینات تیم نیز عنوان کرد: باید کار بستن تیم را هر چه سریع تر آغاز کنیم تا تیم شکل بگیرد و بتوانیم تمرینات را آغاز کنیم. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هوادار نفت مسجدسلیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
آقای فکری خداقوت . تا آقای نظری به هیات مدیره برنگردد، دلخوش به این حلواهای نسیه نباش
:
:
:
آخرین اخبار