تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۶۶۵۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی حادثه مدرسه غرب تهران در مجلس
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی این کمیسیون از حادثه مدرسه غرب تهران گفت: گزینش معلمان نیازمند دقت بیشتری است
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی این کمیسیون از حادثه مدرسه غرب تهران گفت: گزینش معلمان نیازمند دقت بیشتری است.

داوود محمدی در خصوص بررسی مجلس از حادثه مدرسه غیردولتی غرب تهران اظهار کرد: کمیسیون آموزش مجلس این حادثه را بررسی کرده است و در این هفته وزیر آموزش و پرورش برای ارائه گزارش درباره این حادثه به کمیسیون می‌آید.

وی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای را در وزارت آموزش و پرورش داشتیم و مسئولان این وزارتخانه ابعاد مختلف حادثه را بیان کردند و قرار شد گزارش کامل‌تری را به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه دهند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این حادثه نیازمند ارائه گزارش جامع‌تری از سوی آموزش و پرورش است، البته بررسی ابعاد حادثه تا این لحظه نشان می‌دهد وضعیت به گونه‌ای که در رسانه‌ها منعکس شده نیست. هرچند نیازمندیم تا در گزارش جامع درباره گذشته ناظم متخلف و برخورد او با دانش‌آموزان ابعاد بیشتری مشخص شود.

محمدی در ادامه با اشاره به ضرورت دقت در بحث گزینش معلمان خاطر نشان کرد: گزینش معلمان برای مدارس غیر دولتی همانند مدارس دولتی نیست و باید در گزینش معلمان دقت بسیاری شود.

وی بیان کرد: معلمی شغلی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن گذشت، چرا که این افراد با دانش‌آموزان در ارتباط‌ هستند و بنابراین می‌بایستی به لحاظ سلامت روان بررسی شده و گزینش آنها با دقت انجام شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار