تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۶۶۵۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبرسانی با تانکر به روستاهای آبادان آغاز شد
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی آبادان گفت: با توجه به افزایش شوری آب، آبرسانی به وسیله هشت تانکر به روستاهای این شهرستان آغاز شد.

داود حسینی شنبه اظهار داشت : در مرحله اول توزیع آب حیات به آب‌ شیرین‌کن‌ها و روستاهای فاقد آب‌شیرین‌کن و روستاهایی که وضیعت آب آنها بحرانی است در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : از روز یکشنبه با افزایش تانکرها به 25 عدد ، آبرسانی به مردم به‌ صورت مستقیم انجام می شود.

حسینی گفت: هر تانکر 25 هزار لیتری به ‌طور متوسط با توجه به بعد مسافت در 2 تا سه مرحله آب آشامیدنی را به روستا منتقل و بین مردم توزیع می‌کنند.

وی به جمع‌آوری 430 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای آبادان اشاره کرد و افزود: 70 مورد شکایت از افراد به خاطر استفاده از انشعاب آب غیرمجاز ، در دادگستری آبادان تنظیم و در حال پیگیری است.

مدیر آبفار آبادان گفت: هم‌اکنون گروه‌های عملیاتی آبفار در روستاها کار جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز را بر عهده‌ دارند و با کسانی که از آب شرب برای آبیاری مزارع و نخلستان‌ها استفاده می‌کنند برخورد می شود.

افزایش شوری و سختی آب در بهمنشیر به عنوان محل برداشت آب خام آشامیدنی شهرستان آبادان افزایش شوری و سختی آب شرب این شهرستان را درپی داشته است به طوری که بنا به گفته مسئولین سختی و شوری آب در بهمنشیر در روز پنجشنبه به11هزار میکروموس برمتر مکعب رسیده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار