تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۶۶۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مردم شهیدپرور آبادان
نخستین سالگرد شهید خوزستانی حادثه تروریستی مجلس برگزار می‌شود
نخستین سالگرد شهید خوزستانی حادثه تروریستی مجلس برگزار می‌شودبرادر شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نخستین سالگرد برادر شهیدش خبر داد.

سید منصور ثابتی اظهار کرد: به مناسب سالگرد شهادت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی مراسم بزرگداشتی برگزار می‌شود.

وی در همین ارتباط بیان کرد: این برنامه روز سه شنبه 22 خرداد ماه همزمان با 27 رمضان المبارک از ساعت 17 آغاز می‌شود و مردم خوزستان یاد و خاطره این شهید را گرامی می دارند.

برادر شهید سید رضا ثابتی در ادامه گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در مسجد الغدیر آبادان واقع در منطقه بریم برگزار می‌شود و مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر به این جوان شهید ادای احترام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سالگرد شهادت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و  حجت‌الاسلام علی نجیبی مدیر حوزه علمیه آبادان سخنرانی می‌کنند و سید رضا نریمانی به مداحی می‌پردازد.

ثابتی از همه مردم خوزستان به ویژه اهالی شهیدپرور آبادان و خرمشهر دعوت کرد تا به منظور بزرگداشت مقام شهدا در آئین بزرگداشت نخستین سالروز شهادت جوان ولایتمدار شهید سید رضا ثابتی حضور یابند.

شهید سید رضا ثابتی در 30 شهریور ماه سال 1356 در آبادان دیده به جهان گشود و به عنوان پنجمین فرزند شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد.

وی در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت که در روز چهارشنبه 17 خرداد ماه سال 1396 مقارن با 12 رمضان المبارک سال 1438 هجری قمری به دست تروریست‌ها در مجلس شورای اسلامی به فیض شهادت نائل شد.

شهید سید رضا ثابتی از ورزشکاران آبادان بود که برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت و جم نیز به میدان رفت.

این جوان آبادانی هنگام شهادت 40 سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار