تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۶۶۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی شهر آبادان :
دولت برای رفع مشکل شوری آب آبادان فوراً اقدام کند
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: دولت برای رفع مشکل شوری آب آبادان فوراً اقدام کند و از رئیس جمهور درخواست می‌کنم وزیر نیرو را به آبادان اعزام کرده و کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت آب تشکیل شود.

خلیل جنامی اظهار کرد: وضعیت آب شهر آبادان در وضعیت اسفناک و بحرانی قرار دارد. از رئیس جمهور درخواست می‌کنم وزیر نیرو را به آبادان اعزام کرده و کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت آب تشکیل شود.

وی با تأکید بر ضرورت اقدام فوری رئیس جمهور نسبت به وضعیت بحرانی آبادان، افزود: مشکلات این شهر به اوج خود رسیده است و باید نقش دولت در این اتفاقات روشن شود.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر آبادان بیان کرد: مشکل ریزگردها، هوای گرم بالای ۵۵ درجه، بیکاری گسترده، فقر و معضلات اجتماعی مختلف فقط بخشی از مشکلات آبادان است.

جنامی با اشاره به شوری بالای آب آبادان طی روزهای گذشته،گفت: آب این شهر به اندازه‌ای شور شده است که نمی‌توان استحمام کرد و این حق مردمی که ۸ سال جانانه در دفاع مقدس ایستادگی کردند، نیست. بسیاری از مردم آبادان حتی هزینه خرید آب شیرین‌کُن را ندارند.

وی افزود: بین مردم آبادان نا امیدی ایجاد شده و آوردن بهانه در موضوع شوری آب به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر لازم از سوی دولت برای وضعیت معیشت مردم آبادان، عنوان کرد: سئوالات فراوان بی پاسخ در خصوص دلایل این حجم مشکلات ایجاد شده در ذهن ما است که از دولت انتظار شفاف‌سازی داریم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: آب شرب آبادان
:
:
:
آخرین اخبار